22.05.2014

The One-NOTD Mix Orchid & Cappucino

Am aratat aici entuziasmul primirii coletului Oriflame, de care v-am povestit ca a fost plin de noutati din gama The One, surprize cu adevarat  frumoase!
Acum voi incerca sa iau produsele pe rand, in ordinea folosirii acestora si sa le fac un mini review, asa cum ma pricep eu;)
Am primit nuantele Orchid si Cappucino, ambele fiind foarte frumoase.
 Recunosc, imi place mai mult Orchid-ul, pentru ca sunt predispusa din fire sa aleg culorile intense,insa mai usor mi-a fost sa aplic Cappucino.
Le-am aplicat pe fuga, din lipsa de timp, ca de obicei, iar rezultatul nu este cel mai reusit, insa, cu scuzele de rigoare pentru imperfectiunile ce se vad clar in imagini, va prezint 'opera mea'.
















Iar acum sa va spun si de ce am ratat atat de vizibil.
Pentru niste unghii mai lungi si/sau ceva mai late, cred ca pensula e tocmai buna, insa pentru micutele astea ale mele, a fost destul de greu sa aplic oja fara sa ma manjesc toata.
In felul acesta, am alternat culorile, aplicand baza la o mana cu Orchid si o mana cu Cappucino, urmand sa pictez varfurile intr-un french oblic- cam stramb ce-i drept;)), cu culoarea cealalta. 
De vina fiind cele doua straturi de oja aplicate, manichiura mea s-a uscat cam greu si a cam avut de suferit pana sa reusesc sa fac fotografiile, intrucat nu pot sta niciodata cuminte in momentele in care e musai sa astept.
Un lac pentru uscare rapida m-ar fi ajutat sa scap de problema asta, insa inca nu il am;)

Asta a fost tot! Cum vi s-a parut? Cat de grav e?;)
Va pup si va mai astept in vizita!

44 de comentarii:

  1. imi plac cele doua nuante ,draguta si combinatia ,insa pe viitor (si et rog nu mi-o lua in nume de rau ) sa ai mai multa grija cu oja pe cuticule ...Oricum e tar edraguta ti-am zis

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cum sa o iau in nume de rau;)? Multumesc de sfat, stiu ca am multe minusuri!

      Ștergere
  2. Orchid imi place foarte mult! Am tot folosit-o si eu in ultimul timp, doar ca nu prea rezista pe unghiile mele!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am sa vad cat rezista si la mine si revin cu o completare;)

      Ștergere
  3. Ador nuantele, dar si rezistenta ! Imi voi mai cumpara si alte nuante ! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pana acum da, confirm rezistenta. A trecut doar o zi, insa pentru mine testul timpului e ca si trecut, dupa ce am spalat vasele la o temperatura foarte ridicata. C-o fi din cauza ca or fi doua straturi, sau chiar e ultra rezistenta de fel,se va dovedi in urmatoarele zile;)

      Ștergere
  4. Super si nuantele si rezistenta , imi plac mult ! Te astept si pe blogul meu !! Pupici ! :* http://beautywithcriss.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie imi place nuanta aceea de roz, este asa lucioaza de zici ca ai dat cu ceva peste lac.. :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Frumoasa combinatia de culori!
    Ambele nuante sunt superbe! <3

    RăspundețiȘtergere
  7. FOARTE FRUMOASE UNGHILE ADOR CULOAREA MOV FELICITARII PENTRU ARTICOL

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumoase culori :× imi place si combinatia de culori...

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase culori : ×. .. Imi place combinatia de culori. O curiozitate: cat se mentine pe unghii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie mi-a tinut 3 zile intacta manichiura, cu tot cu spalat vase si altele asemenea. In a 3-a zi pe seara am facut o baie lunga, fierbinte, in cada si atunci a inceput sa se duca din culoare pe la varfuri si atat i-a fost;)

      Ștergere
  10. foarte frumoase si culorile si manichiura

    RăspundețiȘtergere
  11. Madalina Maddy: imi plac fffff mult! E dragut modelul.

    RăspundețiȘtergere
  12. Superbe culorile si unghiutele.

    RăspundețiȘtergere
  13. Îmi place cum ai combinat nuanțele, Orchid este preferata mea.

    RăspundețiȘtergere
  14. gherghely mariavineri, mai 30, 2014

    cata stralucire!! imi place

    RăspundețiȘtergere
  15. Fb Micu Mihaela
    Superbe Nuantele! imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  16. ungureanu gabrielavineri, mai 30, 2014

    e superba nuanta roz

    RăspundețiȘtergere
  17. Craciunescu Mihaelasâmbătă, mai 31, 2014

    foarte frumos a iesit

    RăspundețiȘtergere
  18. Cat de frumos arata pe unghii nuantele! Orchid ramane preferata meaaa! <3

    RăspundețiȘtergere
  19. IMI place nuanta aceasta de roz.Si eu imi fac machiura cu roz mai ales vara si primavara

    RăspundețiȘtergere