06.05.2014

RayBan, ochelarii pe care ii astept de-o viata!


Daca nu ati auzit inca de ochelarii RayBan inseamna ca nu v-a interesat nicicand acest aspect.
 E drept, pana acum cativa ani, cand nu conduceam deloc, nu ma deranja sa nu-i am pe nas la orice ora din zi. 
Ajunsa insa la volan, am intampinat situatii destul de neplacute in care efectiv eram nevoita sa 'trag pe dreapta' din cauza soarelui excesiv, ce imi lua toata vizibilitatea.
Nu cred sa existe ceva mai neplacut decat a conduce pe orbeste. 
Sa ne intelegem, am aceeasi problema si cu ploaia si cu ninsoarea, cu geamurile aburite sau inghetate, nu doar cu domnul Soare, pe care dealtfel il astept mai ceva decat ai mei copii pe Mos Craciun!

Am purtat de-a lungul timpului mai multe tipuri de ochelari de soare, majoritatea alese de dragul modei, intr-o culoare pe care sa o pot asorta tinutelor mele, sau cu rama mai deosebita. 

Nu am dat insa importanta calitatii si protectiei pe care o ofera ochilor nostri pana cand nu si-a achizitionat sotul meu prima sa pereche de RayBan si am avut ocazia sa ii port si sa pot face comparatie. 
Va spun cu mana pe inima ca nici macar nu exista termen de comparatie.
Sotul meu conduce foarte mult si are nevoie permanenta de ei. Vara il protejeaza contra luminii, iarna contra reflexiei soarelui pe zapada. Inainte de asta, dupa o zi intreaga de condus, ajungea acasa fara pic de vlaga, cu dureri de cap cauzate de efortul continuu de concentrare. Acum abia isi da seama cat avantaj ii ofera un produs de calitate si cat ajutor binevenit primeste prin intermediul ochelarilor sai.

Magazinul RayBan World ne pune la dispozitie o gama incredibila de ochelari! Iar despre preturi imi pot permite lejer sa spun ca sunt foarte, foarte mici in comparatie cu ce am mai putut vedea pe internet de-a lungul timpului.
Ochelari de calitate, la preturi mici, originali 100%, frumosi foc si pe alese! Cum sa nu imi placa?
Ca o adevarata fashionista ce sunt, bineinteles ca as opta pentru o pereche de RayBan cu rame roz, la pretul de 222 lei( reducere de 70% de la 740 de lei). Ii puteti vedea mai jos, impreuna cu specificatiile de pe site:
Ray Ban Cats 5000 RB4125 - 759/32 
Ochelarii Ray Ban Cats RB 4125 - 759/32 sunt fabricati in Italia si vin insotiti de un toc din piele cu sigla Ray Ban, un material special pentru curatarea lor Ray Ban si un manual Luxottica cu instructiunile de folosire si intretinere.

Modelul Ray Ban Cats RB 4125 - 759/32 are lentila gri degrade iar rama si bratele sunt lila. Lentila are filtru UV si este incadrata de o rama completa, comercializata dintr-un plastic special la fel ca si bratele.
Marimi disponibile :
- Universala

Ray-Ban este un brand specializat in producerea de ochelari de soare, fondat in anul 1937 de compania Bausch & Lomb, special creat pentru armata americana aeriana.
Pachetul contine:
- 1 pereche de ochelari Ray Ban Cats RB 4125 - 759/32
- 1 toc de protectie din piele Ray-Ban
- laveta speciala pentru curatarea ochelarilor Ray-Ban
- manual Ray Ban cu instructiuni de folosire si intretinere.
download
Ma si imaginez cu ei, dar deh, momentan nu am buget! Bine insa ca stiu unde-i pot gasi, in caz ca 'cineva' vede acest articol si considera ca eu si ochisorii mei meritam tot ce e mai bun pe lume la capitolul asta!

Ce parere aveti de alegerea mea? Ati purta asemenea ochelari?

19 comentarii:

  1. Oh,,, daaaaaaaaaaa, vreau si eu RayBan <3 <3 <3
    Felicitari draga mea, pentru relansarea blogului! Te sustin!!!!!!!!!! :-*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tare mi-i doresc si eu!
      PS: Abia asta e lansarea;)), pana acum blogul a fost doar pentru mine;)! Te pup, multumesc mult pentru sustinere!

      Ștergere
  2. deci RayBan scrie si pe mine vara asta :-D si...cred ca si fiica'mea tanjeste dupa o pereche....ea si-a dat seama precoce cum e cu ochelarii astia..tac'su are polarizati ptr pescuit si ea moare dupa ei ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;))Is super simpatici astia mici. Stiu mai bine decat noi ceea ce vor!

      Ștergere
  3. Si eu imi spun mereu ca atunci cand "dau de bani" imi cumpar o pereche de ochelari de soare RayBan. Sper sa se întâmple asta curând ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne ajuta! Si eu spun la fel! Sa ne laudam cat mai curand cu ochelarii nostri noi!;)

      Ștergere
  4. Eu am o pereche cam vechi de Ray Ban Aviator , cam trebuie schimbati, sunt zgariati :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)) Sper sa-ti gasesti perechea perfecta, atunci cand te decizi sa renunti la cei de acum!

      Ștergere
  5. Am vazut multe articole despre ei, citind ce ai scris mai sus mi-a confirmat fapptul ca snt super ok,

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu imi doresc foarte mult o pereche;), poate si de aceea ii ridic asa in slavi!

      Ștergere
  6. Si eu vreau sa achizitionez cat mai curand o pereche

    RăspundețiȘtergere
  7. intotdeauna se merita sa investesti in calitate!

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi doresc si eu o astfel de pereche de ochelarii de soare, sper sa-mi achizitionez si eu in curand.

    RăspundețiȘtergere
  9. dap, si eu imi doresc o pereche, cam scumpi totusi,poate ii castig la vreun concurs :)

    RăspundețiȘtergere
  10. As vrea si eu o pereche de ochelari Ray Ban

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu am primit cadou o pereche de ochelari Ray Ban,sunt super draguti si chiar imi plac.

    RăspundețiȘtergere
  12. imi doresc si eu rame de la ei .

    RăspundețiȘtergere
  13. ochelari de mare calitate

    RăspundețiȘtergere
  14. frumosi foc ohelaii, mi-a place si mie o astfel de pereche, felicitari!!

    RăspundețiȘtergere