16.05.2014

La multi ani, Danone!

''Danone Romania a implinit pe 15 mai, 15 ani de la primul iaurt Danone produs in fabrica din Bucuresti. 
Cu ocazia acestei sarbatori cei de la Danone au relansat site-ul danone.ro (mai multe detalii despre aniversare gasesti aici). Pentru ca sunt fani social media si pentru ca au foarte mare incredere in ochiul critic al bloggerilor, ne-au rugat sa te intrebam cum ti se pare site-ul.''

Acum a venit randul meu sa raspund la provocare.:)

Site-ul mi se pare:

  • aerisit
  • usor de urmarit
  • in culori frumoase, vesele, care nu obosesc ochiul.                                                          Gasesc informatii de toate felurile:
  • Lumea Danone
  • Produse
  • Calitatea Danone
  • Sanatate din interior
  • Noutati
  • Danone se implica.

Cariere, din care pot selecta fix ceea ce ma intereseaza si ma pot opri acolo unde trebuie.

Cea mai frumoasa categorie mi se pare desigur, cea fata de care sunt direct interesata, respectiv PRODUSE. Nici macar nu stiam ca sunt atat de multe, am descoperit cateva foarte interesante, cu siguranta le voi cauta in magazine.
Povestea Danone care incepe de la 1919 e o frantura delicioasa de istorie pura. Mi-ar placea sa fiu capabila sa creez un brand de care sa beneficieze candva si copiii copiilor mei si tot asa...
Segmentul care o include pe Shakira in discutie e tare simpatic. O personalitate mai potrivita pentru dansul Activia nu stiu daca s-ar fi putut gasi;), mi-e draga rau de tot! Si uite-asa ma motivez sa zambesc mai mult si sa ma simt bine cu mine!


shakira2

Mi-ar placea sa gasesc o caseta de abonare la noutatile site-ului, cred ca ar fi foarte utila si imagini reale ale consumatorilor.

Cuvant de final:
La multi ani, Danone! Sa cresti mare si sa ne inviti la majorat!!!
banner campanie danone

10 comentarii:

  1. Ai mare dreptate ca au fost super inspirati atunci cand au asociat Activia cu dansul Shakirei. Mie imi plac mult iaurturile cu fructe de la Danone :) Pupici.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi place tare mult cum arata, chiar e un exemplu si o sa inspire multe persoane in lupta lor contra kg in plus! Pupici

      Ștergere
  2. Tocmai am o noua obsesie si anume iaurtul Danone Cremosso Intens cu visine lansat cu ocazia implinirii celor 15 ani. Super bun. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. buna cu nepotica mea ne inveselim in fiecare zi cu iaurtul danone cremosso cu visine dar si de capsuni

    RăspundețiȘtergere
  4. Catalina Sorajoi, mai 29, 2014

    De cateva luni consum saptamanal iaurt Danone grecesc.Foarte gustos si cremos.

    RăspundețiȘtergere
  5. ungureanu gabrielavineri, mai 30, 2014

    cele mai bune iaurturi

    RăspundețiȘtergere
  6. cele mai bune produse ever

    RăspundețiȘtergere