16.05.2014

30 de ani

Mda, am auzit, am citit, am dezbatut din plin problema de-a lungul timpului..
30 de ani nu-s putini, dar nici chiar multi. 
Suficienti insa pentru a incepe sa-tu pui intrebari de genul:
1. Oare am facut destule in viata asta?
2. Nu trece timpul prea repede, in timp ce eu stau pe loc?
3. Unde ma aflu raportat la unde mi-as fi dorit sa ma aflu?
Hmmm, daca ma gandeam ieri la asta, cu ploaia aceea nesuferita, era postarea deja incheiata. Noroc de faptul ca azi sunt pozitiva. Deh, a iesit soarele, se simte si in suflet. Asadar azi sunt bine cu mine. 1. Am facut destule. Nu pe toate, e si normal, dar timp e berechet, ca doar deh...is 30 nu 100;)
2. Ba da, trece..dar nici eu nu stau locului!
3. Mi-as fi dorit sa fiu oriunde altundeva, dar e bine si aici, acasa. Cu adevarat acasa!

Daca insa pentru mine se apropie cei 30 de ani de viata, pentru ai mei sunt impliniti deja 30 de ani de iubire! Nu-i asa ca daca privim din prisma aceasta e un lucru minunat?
Sper ca din acest punct de vedere sa sarbatoresc de cel putin 2 ori cate 30 de ani de iubire.
Bunicii mei dragi in 2 zile implinesc acei 60 de ani impreuna. 
Se anunta reuniune de familie, abia astept sa fim cu totii alaturi de ei si daca e vreme frumoasa si e timp de pozat, promit ca revin cu imagini cu marea si frumoasa mea familie, de la mic la mare.

Pentru ei si pentru toti ca ei, o dedicatie muzicala, ce poate fi urmarita aici ( click), impreuna cu 
invitatia la lansarea albumului Alinei Manole, din data de 2 si 3 iunie, ora 19:30, de la Teatrul Excelsior.
Eu mi-as dori sa pot fi acolo, insa voi fi cu gandul si cu inima! Sunt sigura ca va fi un eveniment foarte reusit!
banner campanie alina manole

29 de comentarii:

  1. veronica picioroagamarți, mai 20, 2014

    Minunat Bianca ! imi place viziunea ta ..cred ca ajungi cu adevarat la esenta lucrurilor cand esti impacat cu tine insuti , cand accepti tot ce ai facut si cand ai planuri ptr viitor . Mi se pare ca te-ai descurcat destul d ebine:-) ai 2 copii minunati si-o familie implinita, fericita ..esti atat de scumpa incat simt ca esti si inconjurata de multi prieteni, adevarati...iti doresc in continuare sa ai parte numai de ce e bun, bucurii si liniste , restul vine de la sine ...te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu cat sunt eu inconjurata de prieteni, cat mai ales de familia mea draga, care ma sprijina in toate nebuniile care imi trec prin cap, intrucat pana la urma asta ne tine in viata, scanteia aceea care ne incanta si ne face sa ni se umple inima de fericire cand mai reusim sa mai facem un pas cat de mic in indeplinirea planurilor noastre!
      Te imbratisez, esti o scumpa! Sa ai grija de frumusica ta!

      Ștergere
  2. Gândeşti bine în prag de 30. La mulţi ani. Şi eu am împlinit the big thirty. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiu, draga Lucia! Te urmaresc de mult timp din umbra, cu mare drag! iti impartasesc pasiunea pentru frumos si mai ales pentru placerea de a alege o sesiune de smart shopping in locul unei variante muuult mai costisitoare si care nu aduce acelasi satisfactii nici intr-o mie de ani!!La multi, multi ani frumosi, esti o draguta!

      Ștergere
  3. La multi ani de pe acum! :) La 30 de ani am facut petrecere. Nu de alta, dar si acum, la 33 ma simt ca la 24 :) Pupici si multe zambete.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc. Inca ma gandesc la petrecere, parca-parca mai tare m-ar atrage o escapada in doi pe undeva, ca nu prea avem noi des noroc dintr-asta;)
      Asa si trebuie, sa ne simtim mereu de 18, nici macar de 24;)

      Ștergere
  4. eu la 30 de ani o sa ma inchid in casa :)) in ziua aniverasii

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hi hi, asa ziceam si eu candval;))
      Cat mai e pana atunci?? M-ai facut curioasa;)

      Ștergere
  5. La multi ani cu intarziere!! Suntem apropiate ca varsta, nu stiu daca si la gandire, insa oricum, fiecare persoana are modul lui de gandire, premizele si fixurile lui// :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)Nu e tarziu, mai am putin pana atunci!
      Ai mare dreptate, nu-s doua persoane la fel;) Daca am fi identici ca si gandire, cel putin, ar fi tare plictisitoare viata!
      Te pup, multumesc mult pentru urari si vizita! Inseamna mult pentru mine!

      Ștergere
  6. Eu cand am implinit varsta de 20 de ani, am fost distrusa:)) am plans toata ziua! La multi ani, cu intarziere! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, nu e prea tarziu, mai am putin pana atunci!
      Sper sa nu plang si eu, desi stiu ca am toate sansele sa fac asta;)

      Ștergere
  7. LA MULTI ANI MULTA FERICIRE NOROC SI IUBIRE

    RăspundețiȘtergere
  8. La multi ani cu intarziere! Si eu imi pun exact aceleasi intrebari oe care ti le-ai ous tu. Si la toate imi da cu minus :)) Dar hey, am abia 26. pana la 30 sper sa se mai schimbe cate ceva. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie sa fim pozitivi, intotdeauna se poate si mai rau. Cand imi vin gandurile negre ma uit in jur. Nu e cazul sa ne bucuram ca si capra vecinului e moarta, insa macar nu suntem singurii care avem minusuri.
      Nimeni nu-i perfect!

      Ștergere
  9. un articol reusit...felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  10. La multi ani! Un articol foarte frumos.. Eu la 30 eram cea mai fericita... Urma sa devin mamica :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Din când în când este bine să mai facem și câte un bilanț, iar dacă suntem oameni pozitivi, asta se vede imediat.Felicitări bunicilor tăi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Felicitari! 30 de ani e o varsta minunata!

    RăspundețiȘtergere
  13. Trei decenii de viata, de trairi, de experiente, de maturitate! Viata de abia cum incepe!!!

    RăspundețiȘtergere
  14. o vartsa memorabila, printre cele mai frumoase

    RăspundețiȘtergere
  15. eu mai am putin si schimb si eu prefixul la 30, dar ce daca :)

    RăspundețiȘtergere
  16. intradevar multe intrebari ne vin in minte la aceasta varsta dar nu e timpul pierdut

    RăspundețiȘtergere
  17. bobitza margaritarvineri, mai 30, 2014

    o varta in care abia incepe viata

    RăspundețiȘtergere
  18. constantin maryvineri, mai 30, 2014

    o varsta frumoasa

    RăspundețiȘtergere
  19. ungureanu gabrielavineri, mai 30, 2014

    se spune ca la 30 de ani aincepe viata cu adevarta

    RăspundețiȘtergere
  20. eduard niculescuvineri, mai 30, 2014

    foarte frumoasa varsta!

    RăspundețiȘtergere