05.05.2014

Laptop direct iti upgradeaza jucaria preferata


Laptop-Direct 

Da, da, de ce sa nu recunoastem?
Laptopul a ajuns mai ceva decat un copil al nostru..tinem la el ca la ochii din cap si de multe ori timpul petrecut in compania sa poate egala cu succes timpul petrecut alaturi de cei dragi. Ca e de placere, ca e de nevoie, nu ne plangem niciodata de el.
Uram timpul in care trebuia sa stau intr-un scaun de birou incomod pentru a-mi rezolva problemele si indeosebi placerile in fata calculatorului clasic. 
Doamne, ce fericita am fost cand mi-am cumparat primul laptop. Nu-mi venea sa cred ca pot sta comod tolanita intre pernele mele preferate cu el pe brate ore in sir, fara sa obosesc si fara sa ma doara spatele.
Dupa acea prima iubire a urmat alta si alta, si alta, pe care le-am pierdut iremediabil, dupa o utilizare defectuoasa;)), storcandu-le pana la ultima suflare..Sunt la a 5-a mare iubire, daca pun si laptopul mamei, un Sony Vayo nou nout pe care inca il regret si pe care l-am nenorocit inainte sa ma 'mut' la casa mea, de nu a mai avut ce face cu el.
Acum parca imi cam 'scartaie' si actuala iubire, un Asus de care mi-e tare drag. Nu-mi face probleme majore, insa parca nu mi-ar placea sa ma lase pe nepusa masa cu toate cate am in acest moment de facut.
In primul rand se dechide tot mai greu, paginile se incarca deasemeni cu greutate, se supraincalzeste la maxim de aproape ma frige atunci cand il tin pe brate si tot asa.
Cred ca primul pas in rezolvarea problemelor mele ar fi achizitionarea unui cooler laptop Asus , sa-mi faca utilizarea mai usoara, mai ales ca vine caldura in curand si e destul de incomod sa stai la 30 de grade si sa mai ai si acest inconvenient.
Al doilea pas e clar care e, achizitionarea unei memorii externe. O memorie laptop Asus mi-ar fi de mare ajutor. In contextul in care eu sunt o impatimita a fotografiilor si filmuletelor iar sotul meu mereu se plange ca cei mici sunt cei mai pozati copii din lume si ca nu ma voi mai uita niciodata intr-un folder ce nu mai e de actualitate , cu riscul supraincarcarii memoriei laptopului meu, chiar nu pot face altfel decat sa-mi imortalizez momentele cele mai frumoase din viata noastra. Decat sa regret peste 20 ani, de ex ca as fi putut avea amintiri nepretuite si nu le am, mai bine sa le pastrez frumos pana le-o veni clipa sa le scot de la naftalina si sa ma bucur retraindu-le!

Ce parere aveti? Ati cumpara de pe laptop-direct.ro daca  ati avea ocazia ?

8 comentarii:

  1. Sa iti spun drept nu stiu daca de pe laptop-direct.ro s-au de pe un alt site nu prea am sansa ca ii i-au curand fetitei,isui doreste foarte mult un laptop...dar bugetul asta nenorocit nu isi mai revine :( dupa cum spui tu daca as avea posibilitatea ,da as lua !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si baiatul meu isi doreste mult laptopul lui. Am considerat ca e prea mic deocamdata pt asa ceva insa in caz de ma lasa al meu si trebuie inlocuit, il reconditionez cat pot si i-l las lui. Sper insa sa nu se intample prea curand, mai am nevoie de el;)

      Ștergere
  2. nu am luat nici o dat dupa site un laptopul

    RăspundețiȘtergere
  3. nu am luat de pe site laptop, dar imi doresc unul

    RăspundețiȘtergere
  4. mi-as dori,desi nu mi-am luat niciodata de pe un site!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cei de la www.laptop-direct.ro au o strategie de marketing pacalitoare. Eu am cumparat un SSD, insa pe site nu specifica Makerul si Modelul, doar ca te duce cu vorba ca ar fi compatibil cu laptopul tau, indiferent de marca laptopului tau, ele sunt comapatibile cu toate modele si marcile. Asa ca atunci cind am primit SSD-ul respectiv am constatat ca era cu 40% mai scump fata de acelasi model comercializat pe alte situri....asa ca atentie la ofertele otravite ale celor de la laptop-direct.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil au 15 zile de retur ca orice alt site (asa e legea in Romania). Returneaza-l si gata. Oricum asta cu pretul e relativa, eu am luat un laptop de la e-mag si in 2 zile era la jumatate de pret. L-am returnat si l-am mai cumparat o data:))

      Ștergere
    2. Si eu sunt de acord cu returul in privința produselor achiziționate in line care nu sunt corespunzătoare cu ceea ce e prezentat pe site. Cu atât mai mult cu cat fiind problema lor, probabil returul nu ar trebui sa coste nimic ;)

      Ștergere