14.05.2014

My first NOTD;)

Desi de multe ori imi neglijez manichiura si se intampla sa uit de ea cu lunile, s-a nimerit sa am o oja nou nouta ratacita in geanta si mi-a venit ideea sa o incerc.
Era o oja Infinity, din gama Bella, un roz putin cam aprins, dar dragutel.
 Timpul de asteptare prelungindu-se, iata ca am avut timp si de pozat, cadrul natural fiind mai mult decat imbietor, astfel incat iata ca am facut rost de material pentru postare.
Va las cu pozele, sper sa va placa:
 















Sper ca v-a placut.
                                     Daca aveti intrebari, cu mare drag le astept in comentarii!

24 de comentarii:

  1. frumoasa nuanta.O culoare frumoasa, de primavara-vara.

    RăspundețiȘtergere
  2. super unghiutele!!! Imi plac, ti-au iesit de minune!!! :-*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase! Sunt in ton cu primavara daca n-ar ploua :) Pupici si multe zambete :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine-ar fi sa nu mai ploua! Pana atunci ne inveselim cum putem! Te pupacesc!

      Ștergere
  4. Foarte frumoasa nuanta :) E perfecta pentru vara!
    Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce culoarea superba! Imi place mult si vericheta ta,

    Te pup

    RăspundețiȘtergere
  6. E foarte frumoasa culoarea, se potriveste cu pantalonii tai! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte frumoasa manichiura.
    Imi place mult nuanta ojei. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. veronica picioroagamiercuri, mai 21, 2014

    draga Bianca , iti intri'n mana cu blogul :-D Bravo tie ...tie iti place, noua ne place ...mergi inainte ! Iti vine sa crezi ca port cam aceeasi nuanta de oja? anul trecut am primit-o si mi s-a parut cam turbata ..anul asta se pare ca sunt intr-o alta stare (sa fiu bucuroasa !? ) m-am indragostit de ea... e vesela, tonica , dulce , perfecta ptr zilele toride ce ne asteapta si ptr tinutele noastre colorate .Apropo, f frumosi pantalonii tai ;) iar mana...tradeaza o persoana buna.;) e studiata chestia ! :-))) pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos pentru aprecieri.
      Hihi, pantalonii sa stii ca-s de pijama, dar le-am pus gand rau inca de cand i-am cumparat,nu m-am indurat sa dorm cu ei;))
      Referitor la oja, nu ma mai deranjeaza nici o culoare, am decis sa le schimb cat mai des, deci le iau pe toate la rand, ca e pacat sa stea uitate;)
      Te pup!

      Ștergere
  9. Imi place muuult ! <3
    Mai vreau astfel de postari :D

    RăspundețiȘtergere
  10. Superba manichiura! Imi place culoarea! <3

    RăspundețiȘtergere
  11. foarte frumoasa cularea si unghiile

    RăspundețiȘtergere
  12. ce oja frumoasa <3 dar sa nu uitam si de unghiute :*

    RăspundețiȘtergere
  13. ioana alexandrescusâmbătă, mai 31, 2014

    superba nuanta

    RăspundețiȘtergere