26.05.2014

My first OOTD!

Grea decizie!
M-am gandit si razgandit de o mie de ori daca sa ma afisez pe blog sau nu.
Nu stiu daca e cea mai buna idee a mea, insa vreau sa o incerc si pe aceasta.
La urma urmei, nu am nimic de pierdut, sper;)) In caz nefericit sterg imaginile si intru inapoi in panta sigura a anonimatului;) Nu-i asa?
Asadar, this is me:

Aceasta a fost tinuta mea de acum aproximativ 2 saptamani, cand era ceva mai rece afara.
Am optat pentru :
Cardigan Tally Weijl  via Kurtmann
Pantaloni Bershka
Bluza Zara Kids;)
Incaltari no name.

Edit: Ha, ha, era sa si si uit. Bonus, romancuta si strengarul, in platou la Ora Veseliei:

35 de comentarii:

  1. Esti o scumpa si iti vine foarte bine tinuta! Asteptam si niste tinute de vara. Pupici si multe zambete! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc;), tu esti o scumpa! Nici nu stii ce morcovita am fost pana am dat publish;))

      Ștergere
  2. Hihih, ce scumpi sunt bondoceii! <3
    Imi place tinuta, iti sta tare bine asa!
    Pupici :*
    Eva.
    http://whatever-eva-wants.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere
  3. Bianca Roxana, esti asa cum mi te-am imaginat ,de fapt intreci cu mult imaginea pe care o aveam despre persoana din spatele blog-ului Zambet de inger ! Lasand la o parte bunul gust vestimentar,(tinuta afisata te prinde de minune). aceste fotografii ne arata o fata-femeie,frumoasa,finuta,delicata dar determinata.Cu ochii de blanzi de caprioara(in special in poza in care apar romancuta si strengarul ). Ma bucur ca ai postat fotografiile !!! (eram suparata pe tine,scuze!!!, mi-a trecut,acum dupa ce te-am vazut ).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aurelia, esti o comoara! Multumesc din suflet pentru cuvintele frumoase, ma bucura foarte mult, intrucat aveam mari emotii. Ma bucur tare mult ca ai putut sa ma ierti;) Te imbratisez!

      Ștergere
  4. veronica picioroagamarți, mai 27, 2014

    tu esti o draguta !! nu ai motive sa nu te afisezi! ma bucur ca ai reusit sa depasesti tracul asta, ptr ca vei avea numai de castigat ! Oamenii care judeca, cu prejudecati nu au ce cauta pe blogul tau asa e ? :-) Eu te cunosc deja bine, ii stiam si pe prichindeii tai , dar ma bucur sa va vad inca o data ! pupici multi la toti 3!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te pup, draga mea! Tracul va fi prezent la fiecare publicare de articol, nu cred ca va trece prea usor;)) Nu stiu cat aveam o strangere de inima din pricina strainilor, cat mai degraba a celor cunoscuti. Deja am fost oprita azi la munca: 'Hei, ti-am vazut blogul!!!' Iti dai seama ca m-am facut verde;)))
      Multumesc pentru vorbele frumoase si pt pupici, ii intoarcem pe toti!

      Ștergere
  5. Asa te vreau! :)
    E o tinuta frumoasa, comfy, se vede ca te simti bine in ea si ca te reprezinta!
    Imi place combinatia de culori!
    Am remarcat si cat de frumos este parul tau, are nuante ca mierea!

    Keep up the good work! ;)
    Pupicei!

    Ilda
    Lavender Thoughts

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, mult de tot! Daca nu-s comode tinutele, atunci nu-s de mine, clar;))
      Ma bucur mult ca iti plac pozele, am incredere in ochiul tau de profesionist;)
      Te imbratisez!

      Ștergere
  6. Eu sper sa nu fie ultimul, te incurajez si te sustin Zambet de inger! :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc din suflet, Mihaela, iti raman indatorata, am mare nevoie de sustinere! Te imbratisez!

      Ștergere
  7. Ce haioasa esti, cum adica ai fost morcovita pana sa dai publish?!

    Si astept si eu sa vad colaceii de care spuneai la mine pe blog... Eu cred ca ai nevoie de o oglinda noua :D

    Curaj! Si mie mi-a luat un an si ceva pana sa ma arat, emotii s-au dus.

    Iti sta bine, ca m-am lungit cu vorba. Si esti adepta stilului confortabil, ca si mine. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite-asa a fost cum am zis eu;)) A fost ca si cum mi-as fi luat o piatra de pe inima. Am publicat postarea si apoi m-am linistit zicand ca ce-o fi, o fi.
      Ma tot gandeam sa pun ba poze de la gat in jos, ba cu spatele;))
      La hainele alea mulate mulate, de care vorbeam eu, se vad cu ochiul liber si colaceii. Nu ma plang, e bine si asa, dar stii cum suntem noi femeile, mereu vrem mai mult.
      Multumesc de vizita, te pup si te mai astept!

      Ștergere
  8. eu ce sa iti mai scriu acum?! Ca nu pot decat sa ma suprapun peste ce au scris fetele, esti frumoasa, naturala si iti sta bine cu orice tinuta ;) stiu eu! Va pup pe toti, bafta multa cu blogul si restul :)) si la cat mai multe OOTD!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te imbratisez, Alina! Eii, asta cu frumusetea e subiectiva, noroc de faptul ca ti-s draga! ;) Sanatosi sa fim si sa facem mereu ceea ce ne face bine la sufletel!
      Multumesc de urari, o sa vedem pe parcurs ce o mai fi!
      Va pupam si noi pe toti!

      Ștergere
  9. Esti o frumoasa, cu o frumusete naturala, asa cum ii sta bine unei femei ! Pu[ici

    RăspundețiȘtergere
  10. esti sooperba,frumoasa combinatia <3

    RăspundețiȘtergere
  11. Eu mă bucur că ai ales să pui și poze cu tine, astfel postările sunt mai calde.Ești o frumoasă!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult de tot! Sa stii ca nu m-am vazut frumoasa niciodata! Am o serie de complexe inradacinate bine, bine;)) De aceea am si amanat afisarea mea pe blog, ca m-am temut de anumite reactii.

      Ștergere
  12. buna sunt perfecte tinutele chear si pozele arata bine zau iti vine bine aceste tinute sunt elegate frumoase si iti stau bine sincer.

    RăspundețiȘtergere
  13. Ai facut o alegere buna sa te afisezi, esti o frumoasa, imi place outfitul♥

    RăspundețiȘtergere
  14. iti sta super bine:) esti foarte frumoasa :*

    RăspundețiȘtergere
  15. buna alegere, imi place mult

    RăspundețiȘtergere
  16. camy cleopatravineri, mai 30, 2014

    ce copilasi frumosi :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Iti sta tare bine <3 si felicitari pt curajul de a te afisa :D
    pup :*

    RăspundețiȘtergere
  18. O tinuta foarte frumoasa, ati vine foarte bine, asa ca e pacat sa stai in dubii ! Cardigan-ul e foarte frumos, imi place tare mult ! Ce poza frumoasa cu voi trei ai pus, sa-ti traiasca cei mici, sant tare scumpi ! :)

    RăspundețiȘtergere
  19. Esti o finuta,dar si cele doua comori din jurul tau!

    RăspundețiȘtergere
  20. imi plac tinutele legere ,iti sta bine , si eu am trac la pus poze :))

    RăspundețiȘtergere