21.05.2014

Castigatoarele Concursului Eucerin

Dupa cum va spuneam, concursul Eucerin desfasurat AICI s-a incheiat .
A venit timpul sa desemnam castigatoarele.
Au fost multe inscrieri, ceea ce m-a bucurat foarte mult si va multumesc din suflet pentru acest lucru.
Mi-a fost foarte greu sa aleg, am citit si recitit comentariile primite, am urmarit in acelasi timp si celelalte bloguri pe care s-a desfasurat concursul si am decis.
Intrucat unele comentarii au fost copiate de la un blog la altul, am vrut sa ofer sansa de a beneficia de aceste produse cator mai multe persoane si am evitat sa aleg raspunsurile cele mai elaborate, care cu siguranta au fost alese de catre bloggeritele mai harnice decat mine la publicat anuntul finalizarii concursului.

Nu va mai tin in suspans! Castigatoarele mele sunt:

Veronica Picioroaga,  veronicapicioroaga@yahoo.com
Banu Elena, elena_banu87@yahoo.com
Mania Blog, juliamania2002@yahoo.com

Dragelor, eu va felicit, va doresc sa va bucurati de acest premiu deosebit si  valoros si va astept cu impresii despre produse, daca o sa aveti placerea sa le impartasiti cu noi.
Veti fi contactate prin e-mail pentru transmiterea datelor!

Pentru celelalte participante, va rog nu fiti triste, in curand voi organiza alt concurs, pentru a oferi posibilitatea altora dintre voi de a se bucura de surpriza pe care v-o pregatesc!

11 comentarii:

  1. Nicoleta Agachemiercuri, mai 21, 2014

    Felicitari fetelor!Sa va bucurati de premii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru premiu. You've made my day! :P

    RăspundețiȘtergere
  3. Off !!!! ce ti-e si cu norocul asta ....cand iti doresti ceva mult,foarte mult...participi, O:K...daca raspunsul este prea simplu,ti se spune : neinteresant ! daca este sincer: Bombastic,dramatic ! daca este ....iar nu este bine !!! pana la urma ...este vorba de noroc,iar eu nu am asa ceva !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imi pare tare, tare rau! Am transmis castigatoarele mai tarziu ca alte bloggerite.Unele dintre ele erau desemnate deja pe alte bloguri mai harnice in jurizare, asa ca am schimbat tactica. Nici nu m-am gandit ca nu vei castiga pe unul din acele bloguri. Ai fi meritat din plin, stiu asta!

      Ștergere
    2. Multumesc frumos ,pentru raspuns . Candva , aveam posibilitati,imi permiteam produse scumpe,de marca. Insa cum roata se invarte, acum,financiar stau foarte prost. Particip la diverse concursuri fara prea mult noroc (sanatosi sa fim) ,nu-mi pasa foarte mult daca castig sau nu.In consecinta nu fac remarci ,dupa terminarea concursului. Dar ,in acest caz,era un premiu ,pe care mi-l doream foarte mult. Astept vremuri mai bune. Ai un caracter frumos,cu siguranta voi urmari postarile tale.

      Ștergere
    3. Multumesc mult de intelegere! Stiu ca premiul era mai mult decat tentant, era imposibil sa nu placa.
      Te pup

      Ștergere
  4. Veronica Picioroagajoi, mai 22, 2014

    Multumesc mult Bianca !!!! oo, ce ma bucur !!! :-D bineinteles ca voi impartasi parerile mele cu tine, cu voi ! Multumesc inca o data , te pup!

    RăspundețiȘtergere