26.05.2014

Testez Formula Lejera pentru un ten fericit~Apidermin Lejer


Dragii mei, 

Doresc sa va informez ca m-am inscris in campania de testare initiata de Complex Apicol Veceslav Harnaj
prin care se lanseaza noua gama Apidermin Lejer si sunt extrem de incantata!
Noua gama Apidermin Lejer urmareste principiile active ale gamei cu o istorie de 50 de ani, intr-o formula noua, lejera, destinata tenului normal, gras sau cu tendinta de ingrasare si cuprinde 4 produse:
  • lapte demachiant lejer
  • lotiune tonica hidratanta
  • crema lejera regeneranta de noapte
  • crema lejera hidratanta de zi
Parerea mea este ca un ten ingrijit este un ten fericit! 
Iar fericirea aceasta se simte prin toti porii. Asadar, ce ne costa sa ii dam ceea ce isi doreste?
O fomula usoara, lejera, care sa nu-l incarce, il va face sa arate impecabil!

Va invit sa ramaneti alaturi de mine, sa aflati toate secretele acestor produse!

38 de comentarii:

  1. Asteptam impresii: sunt curioasa cum sunt demachiantul si lotiunea tonica. Pupici si multe zambete!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt curioasa! Sa vedem insa daca ma calific;)! Eu sper ca da si atunci va voi impartasi parerea mea! Pupici

      Ștergere
  2. Veronica Picioroagamiercuri, mai 28, 2014

    abia asteptam sa ne spui cat de mult ti-a placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt curioasa cum sunt toate dar mai ales demachiantul :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca le voi primi, cu siguranta veti fi primele care veti afla parerea mea despre ele!

      Ștergere
  4. Nu am auzit de aceste produse.Astept parerea ta !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)Ama auzit de ele, insa nu am avut posibilitatea sa le incerc pana acum!

      Ștergere
  5. cred ca e un produs bun, produsele Apidermin sunt de calitate in general

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta cred si eu, nici nu ma indoiesc de faptul ca o sa imi placa foarte mult! Asta daca le voi primi, bineinteles;)

      Ștergere
  6. super, m-am inscris si eu, sper sa ma aprobe!

    RăspundețiȘtergere
  7. Am trimis si eu email, poate ma accepta in aceasta campanie de testare. Asteptam impresiile tale. Produsele romanesti sunt de calitate.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sper din suflet sa ai sansa de a testa aceste produse! Eu sustin produsele autohtone, m-as bucura sa inteleaga cat mai multe persoane ca facem treaba mult mai buna decat strainii!

      Ștergere
  8. sunt curioasa,nu le-am incercat pana acum

    RăspundețiȘtergere
  9. buna nici eu nu am incercat sunt curioasa .....dar stiu ca produsele romanesti sunt bune si de calitate

    RăspundețiȘtergere
  10. Sunt curioasă cam ce pot oferi aceste produse, în plus față de ceea ce există deja pe piață.

    RăspundețiȘtergere
  11. Horiceanu Mirabelajoi, mai 29, 2014

    Sper sa se ridice la inaltimea asteptarilor!

    RăspundețiȘtergere
  12. buna ma bucur pentru tine ca te-ai inscris te felicit si asteptam review-ul

    RăspundețiȘtergere
  13. bune produse ,,esti norocoasa

    RăspundețiȘtergere
  14. bobitza margaritarvineri, mai 30, 2014

    produsele sunt extraordinare

    RăspundețiȘtergere
  15. Spor la testare :D
    Abia astept sa le primesc si eu :D
    :* :* :*

    RăspundețiȘtergere
  16. Si eu sunt de parere ca un ten ingrijit e un ten fericit :),asa ca iti doresc spor la testare si astept vesti despre produsele Apidermin Lejer <3

    RăspundețiȘtergere
  17. FB. Micu Mihaela
    Buna nici eu nu am incercat sunt curioasa!

    RăspundețiȘtergere
  18. Stiu ca sunt foarte bune produsele acestea, felicitari!!

    RăspundețiȘtergere
  19. am incercat si eu gama aceasta de produse si erau foarte bune!!

    RăspundețiȘtergere
  20. Buna ! ...m-am inscris si eu la testare, mi-a venit mail-ul de la ei, dar din pacate, sant anumite conditii care se pun ( sa ai blog, postari s.a.m.d.) ..asa ca astept cu nerabdare parerea ta intr-un review, sa ne spui cum ti s-au parut :)

    RăspundețiȘtergere
  21. marius niculescusâmbătă, mai 31, 2014

    felicitri!! forte bune produsele!!

    RăspundețiȘtergere
  22. si eu am auzit de aceste produse esti norocoasa ca le-ai primit!!

    RăspundețiȘtergere
  23. Foarte bune produsele,esti o norocoasa !!!

    RăspundețiȘtergere
  24. ioana alexandrescusâmbătă, mai 31, 2014

    ce mi le doresc si eu

    RăspundețiȘtergere
  25. Am tot citit despre ele insa nu le-am testaat pana acum.Astept parerea ta despre aceste produse

    RăspundețiȘtergere
  26. super ! nu am auzit de ele,dar merita incercat

    RăspundețiȘtergere
  27. Produsele in aceasta gama sunt de calitate, am avut si eu si am fost multumita, trebuie sa fii fericita ca le incerci!!

    RăspundețiȘtergere
  28. apiderm o gama de produse e exceptie, felicitari, iar blogul este intradevar o reusita care se va vedea din ce in ce mai mult. bravo!!

    RăspundețiȘtergere