03.05.2014

Spy Shop imi aduce siguranta!


spyshop 
 In momentul in care ne-am mutat la casa nu am constientizat pericolele la care ne expunem.
Am zis in sinea noastra 'multumesc frumos' proprietarilor anteriori care se ocupasera de tot ceea ce fusese necesar: de constructie, finisaje, amenajare casa si curte, astfel incat ei sa stea comod si implicit noi din acel moment.

Ei aveau deja montat un  sistem de monitorizare prin satelit la care nici macar nu am dat importanta. 

Consideram ca nu ne este necesar, ca deh...ce-or sa ne fure noua?
Mai ales ca aveam o experienta nu tocmai frumoasa cu o firma ce monitoriza casa mamei mele. 
Pe langa faptul ca pana si in ziua de azi ea este dependenta de telefonul fix, de care dealtfel chiar nu are nevoie si nu il foloseste absolut deloc, telefon prin care ei fac legatura cu sistemul, au existat foarte multe erori de-al lungul timpului care mi-au alimentat suspiciunea si m-au facut mereu sa cred ca sunt bani aruncati in vant.
 Sa nu mai spun ca in momentul in care se lua lumina, sistemul era complet dat peste cap si nu mai tinea legatura cu baza.
Incet-incet insa au mai evoluat si ei si cu pasi mici, s-a scurtat intai timpul de reactie, sa nu se intample nici un rau din momentul declansarii butonului de panica pana la ajungerea echipajului, apoi s-au montat acumulatori ca sa nu se mai depinda de sursa de electricitate a casei- constienti fiind ca raufacatorii ar lua ca prim pas intreruperea curentului, s-a strans legatura cu dispeceratul, astfel incat la orice semnal ei sa fie pregatiti, iar apoi s-au montat camere de filmat pentru monitorizare in punctele cheie.
Cu toate acestea, cu toate masurile de precautie, din pacate inevitabilul tot s-a produs.;(
Oricat ne-am dori uneori sa evitam un rau, atata timp cat riscurile exista, acesta mai devreme sau mai tarziu tot se va intampla.
Raufacatorii pot fi foarte inventivi si gasesc metode fel de fel pentru a-si atinge tinta.
Datorita sistemului de alarma insa 'pagubele', ca sa le numesc astfel, au fost minime. Daca ar fi fost doar asta, ar fi fost bine, insa trauma psihica prin care poate trece o persoana fara aparare in lupta cu un raufacator este imensa. 

De atunci am incheiat si noi un contract cu o firma de paza si avem parte de monitorizare a casei
 24h/ 24h. In continuare sustin, ca si la inceput ca nu ar avea ce sa ni se fure, insa hotii nu au cum sa afle asta pana nu ne viziteaza, asa e? 
Nu as mai putea intra in propria curte, in propria casa, daca as avea macar o mica suspiciune ca ma asteapta cineva dupa colt, cum n-as mai putea dormi linistita, la gandul ca fosneste ceva in camera alaturata.

Recomand din suflet tuturor sa-si ia masuri maxime de precautie. 
O varianta mai simpla decat una care sa presupuna un abonament pe viata cu o asemenea firma de paza si protectie, ar fi instalarea in regim propriu a unui sistem de alarma.

Un sistem alarma antiefractie wireless nu costa o avere, insa va poate salva viata si sanatatea mintala.
s
Descrierea produsului:
 Sistem alarma antiefractie wireless dsc alexor kit495 cu 32 zone radio si 1 partitie, comunicator telefonic digital, 2 intrari de zona/iesiri PGM, sirena piezo inclusa in centrala. Sistemul mai cuprinde o tastatura LCD wireless WT5500, 2 senzori de miscare WS4904W si o telecomanda bidirectionala cu afisaj iconuri WT4989, 1 contact magnetic WS4945W, 1 acumulator 12V 1.3Ah, include baterii pentru dispozitivele radio, include transformator retea.

Mi se pare un efort minim pentru un rezultat  pe termen lung, intrucat siguranta e mai presus de toate!

Voi va protejati locuinta cu un astfel de sistem? Vi s-ar parea util?

4 comentarii:

  1. stii, tocmai am terminat de citit un roman politist , presarat cu astfel de intruziuni in viata personajelor..si-mi facea pielea de gaina gandindu-ma si traiam cu maxima tensiune faza....dar nu m-am gandit o clipa ce trauma ar insemna ptr cineva o astfel de "vizita " Cred ca traiesti apoi tot timpul cu un ochi in spate ...eu nu stau la casa , dar articolul mi-a starnit curiozitatea..mi se pare f eficient . Il voi recomanda prietenilor care stau la casa , sa stea si ei linistiti ! Super tare !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc inca o data. Cine nu-i patit nu constientizeaza exact riscurile. Eu nu-s patita, dar nici nu-mi doresc sa fiu, ma bucur ca am putut invata din exemplele din jurul meu si atat.

      Ștergere
  2. Care stau la casa,si nu sunt mai mereu acasa,da merita sa cumpere unul,dar la mine situatia este ca sunt acasa cu fetitele 24 din 24.Siguranta la mine acasa eu mi-o fac :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ai dreptate in felul tau. Totusi, la bloc te mai aude un vecin in caz de ceva, dar la casa, eu daca sunt singura cu copiii si cu toate usile incuiate, mi-e groaza in caz de aud un zgomot cat de mic. Pana ma aud vecinii strigand dupa ajutor, mai bine sa am butonul de panica langa mine mereu.

      Ștergere