29.05.2014

Pontul de azi- Carti

Buna!
Daca nu stiati, imi plac si cartile. Mult! Nu toate, dar despre asta, alta data;)
Astazi va voi da cateva idei, poate vi se vor parea utile.
In aceasta saptamana mi-am dat doua comenzi de carti, care au si ajuns si inca doua sunt pe drum, plasate acum cateva minute, de incantare pentru cele primite.
Am 'prostul' obicei de a nu ma satura cu un singur produs, chiar daca e evident ca nu pot folosi mai multe de-odata! Astfel, atunci cand gasesc ceva foarte convenabil, ma si gandesc oare cui ar mai fi potrivit, sa-l cumpar, 'sa fie in casa', pentru orice eventualitate.
Sa va arat totusi captura:
Primul colet a costat 36 de lei.
Cartea Ursul a fost 6 lei- de la 30 de lei, iar Cartea cu povesti, impreuna cu husa de laptop, au costat aproape 30 de lei( cand doar cartea e in mod normal 60 de lei). Ambele au copertile cartonate si pagini foarte frumos ilustrate. Daca o sa se doreasca, voi scoate imagini in detaliu din interior. Eu am ramas uimita si indragostita de frumusetea detaliilor lor!

 Al doilea colet a costat 40 de lei( iar la cartea Linii de Falie am 4 exemplare;)). Nu mai pun link-urile la carti; pot fi gasite foarte usor scriind numele acestora in casuta de cautare de pe site-ul celor de la Libris.
 De la Editura Edu am cumparat cu 15 lei aceasta revista cu CD, Detectivul de Emotii,cu activitati educative pentru copii de grupa mijlocie si mare. Nu pot sa va dau o sursa, intrucat noua ni le furnizeaza gradinita, asa ca nu am fost nevoita sa le caut eu personal.

De-a lungul timpului, am obtinut capturi frumoase de la Editura Girasol( care a editat si Ursul), insa din pacate site-ul este in mentenanta de cateva luni bune. Pacat, imi placea in mod deosebit colaborarea cu ei.
De Elefant m-am lecuit de o buna bucata de vreme, asa ca lider pe cumparaturile mele in materie de carti ramane Libris.
Cel mai mult urasc sa platesc transport la o comanda on line. As face orice;))( sau hai, nici chiar;)), ca sa fentez 'sistemul', asa ca sunt familiarizata cu majoritatea site-urilor si cu pragurile lor de comanda peste care transportul este gratuit.
La Libris nu sunt nevoita sa imi calculez comanda din minut in minut, intrucat transportul este gratuit prin curier, iar comanda minima nu cred ca exista;).
De ce spun asta? Mi s-a intamplat o data sa plasez o comanda si sa fiu contactata telefonic pentru a mi se spune ca un titlu nu este disponibil. Am acceptat livrarea fara acel titlu, dar ca un Toma Necredinciosul veritabil ce sunt, am si intrat sa verific, intrucat imi doream de ceva vreme acea carte. Pe stoc insa figura disponibila, asa ca in nici 3 minute de la convorbirea relefonica mi-am comandat-o din nou. Ma asteptam sa nu imi fie livrata. A costat 5,5 lei si a ajuns a doua zi, prin curier.

Asta a fost tot! Ce parere aveti de comenzile mele!

42 de comentarii:

  1. ADOR CARTILE ROMANTICE DE DRAGOSTE
    IMI PLACE SA CTESC FRUMOS ARTICOL

    RăspundețiȘtergere
  2. mie imi zici imi place sa citesc mult si mai ales carti de dragoste unde mai pling cateodata ....

    RăspundețiȘtergere
  3. frumoase cartile fiecare ar trebui sa citeasca sa se dezvolte si sa viseze la o viata mai buna

    RăspundețiȘtergere
  4. super! ai facut afacere buna cu aceste carti! si mie imi face placere sa citesc

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoase cartile. Si mie imi place foarte mult sa citesc, in special carti de dragoste.

    RăspundețiȘtergere
  6. niculescu mariusjoi, mai 29, 2014

    ador cartile de dragoste!bv!!

    RăspundețiȘtergere
  7. veronica constantinjoi, mai 29, 2014

    oricine ar trebui sa citeasca astfel de carti..

    RăspundețiȘtergere
  8. gherghely stefivineri, mai 30, 2014

    cartile de dezvolta intelectual

    RăspundețiȘtergere
  9. draghita melindavineri, mai 30, 2014

    ador cartile. este important sa citim astfel de carti

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte interesant acest articol,ador sa citesc carti mai ales cele romantice.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cartile sunt cele mai bune prietene ale mele...

    RăspundețiȘtergere
  12. draghita vasilevineri, mai 30, 2014

    cartile ar trebui sa fie cel mai bun si important prieten din viata fiecaruia

    RăspundețiȘtergere
  13. FB. Micu Mihaela
    super imi pace sa citesc ,chiar ma relaxeaza!

    RăspundețiȘtergere
  14. ne place mult sa citi mai ales la prichindelu meu asculta cu atentie

    RăspundețiȘtergere
  15. frumos articol!!si este foarte important pentru oricine sa citeasca o carte,ador romanele:)...FELICITARI INCA ODATA

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult sa citesc! Ma bucur ca v-a placut articolul meu, acest lucru ma inspira sa va arat mereu ceea ce imi comand;)

      Ștergere
  16. bun articol si frumoase carti

    RăspundețiȘtergere
  17. imi place ceea ce scrii..bv!!!

    RăspundețiȘtergere
  18. camy cleopatravineri, mai 30, 2014

    cu toii ar trebuii sa rasfoim sa citim aceste carti minunate!

    RăspundețiȘtergere
  19. iubesc cartile <3 m as bucura de fiecare! chiar azi mi-am cumparat una <3

    RăspundețiȘtergere
  20. si mie imi plac cartile si deseori comand carti pentru micutii mei si mai strecor si cate una pentru mine

    RăspundețiȘtergere
  21. Felicitari ! ..Super carti ai achizitionat ! ..fetele mele sant mari acum, asi pot alege singure ce vor sa citeasca, dar cand erau mici era bucuria mea sa fac comanda la carti frumoase din care sa le pot citi si pe care sa le rasfoiasca..acum fac comanda la carti numai pentru noi, "mosii" :))

    RăspundețiȘtergere
  22. ion novotny jarminasâmbătă, mai 31, 2014

    cartile sunt hobby ul meu eu zic ca ati facut o alegere f inteleapta

    RăspundețiȘtergere
  23. Frumoase si interesante cartile, mi-ap placea si pt fi-mea sa iau. Eu ador sa citesc in schimb, ea nu prea.

    RăspundețiȘtergere
  24. super pont! se plateste la livrare? Pup

    RăspundețiȘtergere