19.11.2015

Unboxing Avon

Dupa cum v-am arătat pe pagina de Facebook a blogului, știți ca am dat comanda la Avon si in aceasta campanie.
Mi-am luat produse utile sau nu:)), dupa cum obisnuiesc. 
Îmi pare rău ca nu v-am arătat la fiecare campanie câte nebunii am adunat acasă.
Avon a fost prima mea iubire in materie de afaceri:), încă de la o vârsta frageda.
Pe atunci se plasa comanda pe suport de hârtie si ma deplasam personal la sediu sa ridic pachetul, dupa care il purtam pe brate pana acasă, ca apoi sa car sacose întregi de produse la școala sau la prieteni. Nu era usor deloc.
Acum plasez comanda stand comod oriunde doresc, de pe telefon, tableta sau laptop, aștept frumos 3 zile si ajunge direct la birou, unde distribui direct produsele si ce îmi rămâne duc acasă.
Acum recunosc, mai multe îmi rămân mie, dar stau fără grija, mai devreme sau mai târziu le găsesc intrebuintare, mai ales ca nu cumpăr decât ce e la reducere foarte mare si încerc sa plasez comenzi suficient de mari ca sa beneficiez si de discount maxim.
Aici va arat in 3 imagini comanda curenta.
Daca doriți informații despre ceva anume, nu ezitati sa cereti lamuriri. Daca sunt in măsura sa va răspund va si lamuresc.

Voi folosiți produse Avon?
Obisnuiti măcar sa daruiti produse Avon?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu