20.11.2015

Libris din nou

Am fost atât de încântata de comanda anterioară, de care v-am vorbit aici încât imediat ce am primit-o am si plasat o a doua comanda in care am mai solicitat o data cărțile comandate, pe care le-am daruit cuiva drag si in plus:

Încă 2x Apocalipsa 2012, de Lawrence E. Joseph;

Gossip Girl, de Cecily von Ziegesar- Cei mai buni dusmani, care nu era prima data la reducere;

Vocea Gandurilor, de Nina Bouraoui;

Palatele Verzi, de W.H. Hudson. 

Sa va mai spun ca a ajuns in mai putin de 17 ore?? 
Cu tot cu Black Friday:), care ne întârzie pe toți in aceste zile, Libris a reușit sa îmi livreze la ora 19 comanda plasata ieri in jur de ora 16, 30- 17, iar la ora 10 in aceasta dimineața am si fost contactata de firma de curierat, care a propos, are cel mai dragut- la modul profesional, evident- Curier dintre toți cu care am colaborat vreodată!

Va mai arat așadar doar cărțile cu care am rămas dupa impartirea coletului:

Iar aici este factura proforma.

Din nou, nu va spun cat am plătit pe fiecare carte , dar intreaga comanda a costat 40,88 lei.

Frumos, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu