08.11.2015

Reducere 15% Blue Air doar astăzi!


Nu stiu cum am putut sa ratez e-mail ul in care am fost notificata de aceasta reducere:(((
Este ultima zi.. Si chiar voiam sa ma uit la toate destinațiile sa le studiez in voie.
Printre obsesiile mele se include si Blue Air, de când mi-am dat seama cât de greu il pot mobiliza pe al meu sot sa plece de acasă si sa lase pentru câteva zile munca.
De prea multe ori am zis ca plecam fie si pentru o noapte sau doua  si mereu intervenea ceva si rămâneam acasă spre disperarea mea..
De aceea e de înțeles acum ca doresc sa am rezervarile făcute chiar si cu un an inainte, tocmai ca sa-si fixeze bine in minte si sa se obisnuiasca, cu ideea:)))
Va povestesc eu mai in detaliu in zilele următoare de mini vacantele pe care le am deja planuite pentru anul următor, dar pana atunci va las sa studiati problema daca aveți oameni dragi departe sau doriți sa planuiti vreo escapada.
Va anunț daca mai conving pe cineva anume ;)) sa mai cumpărăm un rând de bilete:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu