25.11.2015

Comanda Miniprix 2 de Pink Friday!

Dupa ce mi s-a livrat in cursul zilei de sâmbăta comanda plasata joi, de care am vorbit aici, am fost atât de entuziasmata de rapiditate încât nu m-am putut abtine sa nu mai plasez o alta chiar in acel moment.
O clipa m-am uitat chioras la cei 5 lei adăugati la final, pentru transport, insa in definitiv, oricati pitici as avea contra plăti transportului in general, totuși 5 lei e o suma mult prea mică pentru a ma mai consuma din pricina ei:))

Cam asta e comanda mea, care a si ajuns in cursul zilei de ieri. Va arat mai acusica si pozele reale, întrucât am fost maxim, dar maxim de încântata de conținutul acestui colet.


Va pup si ne reauzim cat de curând!!!
Ce părere aveți de prețurile acestea atât de mici? 

Va descurajeaza, crezand ca produsele sunt de slaba calitate, sau patiti la fel ca si mine, considerând ca nu risc foarte mult si ca mor si alta nu daca nu-mi cumpăr ce-mi atrage privirea??:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu