03.11.2015

Comanda Farmacia Tei

Ma stradui de cateva zile sa va povestesc despre prima comanda de produse farmaceutice.
De fapt nu-i chiar prima, am mai cumparat de la Magazin DacicCool la un moment dat- o experienta deasemenea pozitiva si am incercat sa comand de la Catena, o experienta si mai frumoasa de care va voi povesti curand.


Acum a fost vorba de Farmacia Tei. Am tot sesizat de-a lungul timpului ca au cele mai bune preturi de pe piata, atunci cand inainte de a face o noua achizitie am dat un search pe Mr.Google pentru a verifica un pret la orice. Apoi mi-am luat site-ul ca si punct de referinta si mai mereu ramaneam cu gust amar cand vedeam ca platesc aproape dublu la o farmacie din oras.
Nu mi-a fost prea usor;)), initial nu mergea site-ul, apoi am vazut ca se plateste doar cu cardul, apoi cautand mai multe relatii sa fiu sigura ca mai si primesc ceva in colet am aflat ca farmacia se afla intr-o zona cel putin dubioasa in Bucuresti si tot asa...
M-a doborat insa curiozitatea si mi-am luat inima in dinti.
Comanda minima n-am vazut sa fie, comanda maxima nici atat.
Transportul se plateste de catre cumparator, oricat de mare ar fi comanda si costa aproximativ 15 lei. Daca se depasesc 5 kg parca, se taxeaza suplimentar. Asta e un minus din punctul meu de vedere. Intotdeauna prefer sa plasez o comanda mai mare, doar pentru a evita plata transportului.
Asadar mi-am facut cont, am plasat comanda intr-o zi de luni, am facut plata si am asteptat un semn. Scria pe site ca dureaza cateva zile preluarea comenzii, apoi alte cateva zile transportul, in total, pana la 6 zile.
Semnul a venit sambata- cam mult daca ma intrebati pe mine; am fost sunata si anuntata ca lipsesc doua produse si ca va mai dura putin pana ajung. Am ales sa renunt la ele, doar sa plece comanda mai repede de la ei. Am fost anuntata ca imi vor vira diferenta inapoi in cont fara probleme.
Coletul a plecat luni de la ei si a ajuns marti sau miercuri-nu mai retin exact.
Imediat dupa ce a ajuns am primit si e-mail in care am fost anuntata ca s-au retinut banii pe comanda, plus inca un e-mail cu suma restituita.
Coletul a ajuns cu bine, lucrurile fragile au fost ambalate foarte atent, cele mici au fost puse separat in pungute. 
Comanda a ajuns insotita de bon fiscal si factura pentru transport, lucru la care chiar nu ma asteptam si care m-a surprins placut.
Totul la superlativ, n-am avut de ce ma plange, desi de fel sunt destul de nazuroasa cand vine vorba sa incep o colaborare noua.
Despre produse va povestesc doar daca veti dori, intrucat m-as lungi prea mult.
Va spun doar ca principalul motiv pentru care am comandat a fost uleiul de ficat de cod de la Moller's, dar despre asta, maine;) 

Pe curand!

4 comentarii:

  1. Mi-a sarit in ochi Osteocare-ul lichid, este un produs cu calciu foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :) Stiu, chiar mi-a părut rău ca nu l-am cumpărat in mai multe exemplare, insa depasisem deja binisor suma propusă:( Rămâne pe data viitoare!

      Ștergere
  2. De luni pana sambata chiar este destul si e bine ca ai scris, ca sa stim!
    Poate si de aceea vin multi oameni pana acolo ca sa ia produsele direct de la casa speciala -nr. 15, pe langa cei 15 lei care nu pentru putina lume conteaza.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, prea mult pentru o livrare prin curier plătit.. Au motivat ca sunt foarte aglomerati si de aceea a durat atâtea zile. De aglomerati, ii cred, daca e sa ma iau după ce stiam deja si deasemeni dupa ce am mai citit si la tine.

      Ștergere