06.11.2015

De unde cumpar lapte praf pentru bebelus?

Oare stiti ca am 3 copii?;)) Poate ca da, poate ca nu...
Poate ma urmaresc si mamici, care cu siguranta se pot confrunta cu aceleasi probleme ca si ale mele.
Alaptatul a mers si nu prea( cel mai mare succes l-am avut la bebelusa actuala, la primii doi copii esecul a cam fost rasunator, dar nu despre asta vorbim).
Copilul alaptat exclusiv e un bebelus fericit, cu o mama fericita si luptatoare.
Din pacate, nu toate suntem la fel si e musai sa alimentam copilul intr-un fel sau altul. 
Astfel ajungem la mese mixte( san + lapte praf in proportii diferite, in functie de nevoile bebelusului), sau la mese de lapte praf pana la diversificare.
Referitor la marca, nu am incercat decat una singura. De ce? Pentru ca toti copiii mei au primit in maternitate acelasi tip de lapte praf ca si completare a meselor primite de la mine, pe care l-au tolerat foarte bine si nu am avut motive sa fac experimente pe ei inca din primele zile. Li s-a potrivit foarte bine, asa ca am mers cu el pana nu a mai fost cazul.
Este vorba de Humana. 
Nu afirm ca e un lapte bun sau mai bun decat cel produs si comercializat alte marci. Spun doar ca acesta este singurul pe care l-am incercat si cu care copiii au luat bine in greutate si s-au dezvoltat corespunzator categoriei de varsta.
Va pomenisem aici ca printre toate nebuniile pe care le fac;)), pana si laptele praf  pentru bebe prefer sa-l comand de pe internet. 
De ce? 
Pentru ca:
  1. Mi s-a intamplat sa nu fiu informata si sa cumpar la repezeala din prima locatie iesita in cale;
  2. Mi s-a intamplat si sa raman in pana de lapte si sa fug la prima farmacie cu program non stop;
  3. Mi s-a intamplat sa uit punga acasa si sa nu-mi ajunga cel preparat deja, fiind nevoita sa cumpar alta punga urgent;    
  4. Mi s-a intamplat sa nu am timp/ bani sau nu am avut cu cine lasa copilul fix atunci cand se termina punga anterioara, din neglijenta mea, desigur.                                                                                                                                                                                                                                          Situatii care m-au costat! Si inca semnificativ.
Pusa in aceasta situatie, am inceput sa caut cea mai buna varianta.
LA Kaufland am apelat o vreme, pana mi-am dat seama ca nu au mereu pe stoc ce imi trebuie si mergand deja degeaba pana acolo era un efort inutil, apoi am cumparat de la un magazin naturist tot de acolo din incinta, in care am intrat intamplator, dupa ce am cumparat de la farmacia Sensi Blu la pret dublu:(, apoi din nou am luat toate site-urile la verificat si in functie de credibilitate, de stocuri si de pret- evident, am facut o alegere.

Nu intentionez sa fac reclama, de aceea am sa ofer adresa site-ului in cauza doar daca o sa existe solicitari.
Atunci am sa vin cu un Edit la postare fara probleme.

Am preferat din acel moment sa-mi dau comenzi de 2-300 de lei( initial de 300 lei, aceea fiind limita de comanda pentru transport gratuit, apoi in timp, de 200 lei, intrucat au scazut ei 'targetul';)), astfel incat sa fiu acoperita o perioada mai lunga de vreme si astfel am putut sa-mi fac o idee si in ceea ce priveste consumul, care pana atunci era super haotic. Cand vedeam ca mai am doar 1-2 cutii, verificam e-mailul sa vad data ultimei comenzi si stiam ca o luna- 1 luna jumatate, poate chiar doua am stat fara grija si tot atata timp de acum inainte voi sta la fel, pana la urmatoarea comanda.

Mi-am alocat si un spatiu in casa special pentru cutiile de lapte, sa nu uit de ele, cum mi s-a intamplat la inceput, cumparand de rezerva un fel de lapte pentru bebelusi cu scaune proaste si l-am gasit expirat, dupa o mie de ani intrucat nu a fost cazul sa fie folosit;)).

Atunci cand vine vremea, plasez rapid comanda si cel tarziu a treia zi, dar de obicei in a doua, imi ajunge coletul, tocmai de la Oradea daca nu ma insel.
Coletul vine insotit de factura si in functie de totalul comenzii, de un cadou.

Poate fi un pachet de servetele umede Huggies, o cutie de ceai solubil Humana sau o cutie de cereale Humana. Eu sunt de parere ca nimic nu e de lasat atunci cand e bonus, asa ca e foarte bine asa.

Eu le-am incercat doar pe acestea, care momentan au aceste preturi:
Humana de inceput costa 32.8 lei/ cutia de 600 gr.

Humana 2 de continuare costa 28.5 lei/ cutia de 600 gr.

Humana 3 costa 35.5 lei/ cutia de 600 gr

Humana junior costa 28.5 lei/ cutia de 600 gr.
Humana dupa 12 luni pana la 3 ani costa 25 lei/ cutia de 600 gr.
Humana HN pentru bebelusi cu diaree costa 18.5 lei/ cutia de 300 gr.


                    Voi cat platiti pentru o cutie de lapte praf Humana, de oriunde l-ati cumpara?


3 comentarii:

  1. Sa-ti traiasca copilasii!Mie Humana mi s-a dat pt ca maica-mea a piedut laptele iar baieteluilui meu in general i-am dat formula de lapte de la Nestle si Aptamil.

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa-ti traiasca copilasii!Mie Humana mi s-a dat pt ca maica-mea a piedut laptele iar baieteluilui meu in general i-am dat formula de lapte de la Nestle si Aptamil.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa-mi zice si mama, ca tot Humana am băut si eu când eram bebelus. Deși pe atunci nu se găsea, se făceau eforturi mari ca sa-l obțină. Acum e floare la ureche:
      Multumesc mult, la fel si tie si baietelului tau!

      Ștergere