14.09.2017

Toamna


Imagini pentru toamna
Imagini pentru toamna



Imagini pentru toamnaImagini pentru toamnaImagini pentru toamna
Imagini pentru toamnaImagini pentru toamna
           
"Toamna galbena,aurie
Pe covor de frunze  moi
Si cu haina ruginie
Iarasi ai venit la noi.
Plina esti de roade,plina
Ca o harnica albina
Porti in cosuri mari si grele
Struguri dulci,mere si pere.
Porti in plete crizanteme
Albe flori in diademe
Ca o zana din povesti
Toamna ce frumoasa esti!"

Acesta a fost rolul Elizei cândva la o serbare... Pe cat de mult Țineam alta data la memorarea datelor, a ocaziilor si mai ales a celor întâmplate atunci, acum nu mai am absolut nici un reper. Doar ca a fost in trecut si nu chiar de mult timp, iertata-mi fie memoria scurta si inutila la vremea asta.
Reperul meu sunt fotografiile, fac mii si mii si iar mii de poze, de care soțul meu zice ca sunt timp pierdut si energie de-a lui consumată. Pentru ca asa cum nu ii place sa stea la poze, nu accepta nici sa le faca el, deși chiar n-are încotro, spre durerea lui, ha ha!

Așadar, un strop de toamna ruginie , parfumata si cu roade bogate meritam cu toții, in compania unui soare generos de vara târzie..ce poate fi mai frumos? Nu doar un iubitor de natura e capabil sa aprecieze asemenea frunuseti..
Cu toții am putea zăbovi o clipa pentru a savura din plin aroma aceasta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu