25.09.2017

Buna dimineața de luni!

Imagini pentru luni
Buna dimineata! Motivationalul de luni!
Stiiiiiu, nimănui nu-i pare buna:)), ca tot e luni si știm cat de greu ne mobilizam la munca.
E ora 00.35, acum cand încep sa scriu, pic de somn insa vreau sa transmit starea mea de bine de acum..
Am un început de răceala ce m-a toropit grozav. Simțeam nevoia sa fac o baie fierbinte, insa deh, timpul asta...
La ora 21 mi-era deja somn, insa nu-mi puteam lua gândul de la o baie prelungita, care sa-mi ridice moralul.
Mereu mi se întâmpla asta. Dupa 2 ore de baie fierbinte, de spuma parfumata, de o carte care sa-mi placa, pe bune ca-s alt om. Total diferit, mult mai liniștit, mai pozitiv, mai bun!
Numai gândul acesta m-a facut sa ma mobilizez si sa duc la bun sfarsit planul.

Așadar aici sunt, cu un sfat pentru prima zi a săptămânii ce abia începe:

Fiti bine cu voi însiva, iubiți-va, prețuiți-va, menajați-va, zâmbiți-va in oglinda si dați-va speranțe referitoare la viitor.

Chit ca-i ora 1 aproape, iar eu la 6 am deja setată alarma si parca ma si vad chioara de somn , cu ochii lipiti, implorând alarma sa mai prelungească agonia macar 5 minute, eu spun ca exista speranța pentru oricine!

Fiti fericiti!

Ps: Cat am aberat aici, pe jumătate adormita , mi-am amintit ca prin vis ca am lasat apa din bucătărie curgând. Cateva minute maxim si-as fi adormit de tot.. Pan' la 6 de lăsam asa, strângeam la apa pana la prânz, ''beata de fericire'', ca tot eram zen de nu se mai putea:))
Imagini pentru luni

Un comentariu:

  1. MĂRTURIE PRIVIND CUM AM OBȚINUT ÎMPRUMUTUL DE (AED 450.000,00 Dirham) DE LA O COMPANIE DE FINANȚĂ GENUITĂ SĂPTĂMÂNA trecută Email pentru răspuns imediat: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    Numele meu este Qutiba alsaleh din Abu Dhabi
    Instituțiile de credit de împrumut vă pot ajuta, de asemenea, cu o ofertă legitimă de împrumut. El a ajutat și alți colegi de-ai mei. Dacă aveți nevoie de un împrumut autentic fără costuri / stres, acesta este creditorul potrivit pentru a vă șterge problemele financiare și criza de astăzi. Instituțiile de credit de credit dețin toate informațiile despre cum să obțineți bani rapid și nedureros prin WhatsApp: +393510483991 Email:
    loancreditinstitutions00@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere