28.03.2013

Rimel Volume Build

Prin amabilitatea Oriflame, am fost notificata nu de mult ca voi primi un nou produs spre testare, produs pe care spun sincer ca l-am asteptat nerabdatoare.
Nu va mai povestesc despre el, v-am spus deja aici 
Acesta este Rimelul Volume Build, care poate fi gasit in brosura actuala Oriflame avand codul 26198- Black, la pretul promotional de 14,99 lei, daca nu ma insel.
Am intrat rapid in posesia lui si acum va pot furniza mai multe informatii.

 Eu am primit varianta pe maro, se numeste Prune si are codul 26199.
Pe ambalaj scrie clar valabilitate 6 luni de la deschidere.
Peria este ok, usoara si imi faciliteaza aplicarea facila. Este chiar potrivita pentru genele mele rare si scurte.
Nu mi le-a lipit deloc, ceea ce e un lucru grozav. E drept ca am aplicat doar doua straturi, pentru un look de zi, nici prea incarcat si nici prea simplu si a fost perfect pentru mine.
Genele raman flexibile chiar si la 2 straturi aplicate, nu le simt grele/ incarcate si chiar am sa incerc pe parcurs sa aplic si mai multe straturi, sa vad cum se comporta.
Ce imi place insa cel mai mult este faptul ca Rinelul Volume Build mi-a alungit vizibil genele, ceea ce pana acum a reusit un singur rimel. Acest lucru nu poate decat sa ma bucure;), mai ales ca am aflat acest lucru testand gratuit acest produs.

 Multumesc, Oriflame!



Un comentariu: