28.03.2013

Cine mai vrea sa mearga la munte?

Ia uitati-va ce provocare interesanta am gasit de dimineata:

''Alice te trimite la Hotel Comfort Suites 5* din Predeal

Dragilor azi am pentru voi o campanie de cinci stele! Vreau sa zic, chiar de 5 stele!  Impreuna cu Hotel Comfort Suites 5* din Predeal

Acest articol se adreseaza prietenilor mei bloggari! 
-cei care ma au in Blogroll (ma poti adauga si acum) si doresc sa participe la concurs

Despre Hotelul Comfort Suites 5*
Este singurul Hotel de 5 stele din Predeal. Hotelul e decorat in stil libanez, camerele sunt dotate cu mobilier si decoratii orientale, pat matrimonial cu baldachin, iar baia are cada pe colt sau jacuzii. Deasemenea in camere gasiti minibar, seif, halate de baie, papuci si internet wirelles!
Hotelul are restaurant libanez, SPA, jacuzii, piscina interioara,  masaj si fitness!
Premiul
* Un weekend (2 nopti, 2 persoane) la Hotel Comfort Suites 5* cu valabilitate in 2013 (mai putin Sarbatorile legale)
* Cazare cu mic dejun inclus
* Acces gratuit la SPA (jacuzii, piscina interioara, sauna, fitness etc)
* 2 sedinte de masaj a cate 30 de minute fiecare
Reguli de Participare
- Raspunde la cele 5 intrebari de mai jos intr-un articol detailat pe blogul tau!
- Lasa-mi intr-un comentariu la acest articol link spre articolul tau ca sa te pot inscrie in concurs
  • 1. Cand ai fost ultima oara la munte?
  • 2. Ai fost vreodata in Predeal? Care sunt cele 3 motive pentru care iti doresti sa mergi acolo?
  • 3. Cum vezi tu un weekend petrecut la Predeal in doi?
  • 4. Intra pe site-ul http://www.predeal-hotel.ro si spune-mi 3 lucruri care iti plac la Hotel Confort Suites 5* din Predeal
  • 5. Hotelul are 3 oferte active! Care ti se potriveste cel mai mult?
            - Paste 2013   --- Every day is Valentine's day  --- Ski Predeal 2013
           Detaileaza pe blog cea care crezi ca e potrivita pt tine si pt cititorii tai, cu link spre ea

- Castigatorul va fi ales prin tragere la sort cu ajutorul programului random.org
- Articolele le puteti inscrie din aceasta clipa pana duminica 31 Martie ( cu posibilitate de prelungire)''

Iar acum, sa imi indeplinesc partea mea din aceasta provocare:
1. Ultima data cand am fost la munte...oooo, parca au trecut o mie de ani de atunci. De vara trecuta;/, spre supararea mea:((.
2. Nu am fost niciodata la Predeal. Eu sunt din judetul Neamt, astfel incat ne e mai indemana sa mergem aici aproape( Durau, Bicaz, Gheorgheni, Vatra Dornei) atunci cand ne decidem sa facem o mica escapada. Imi doresc sa merg la Predeal in primul rand pentru a face si eu in sfarsit cunostinta cu acea zona, pentru ca in acest moment am nevoie de o vacanta ca de aer si pentru ca mi-e dor tare de munte si de aer curat.
3. Un weekend in doi petrecut la Predeal in acest moment ar fi ca o mica luna de miere;)))De cand s-a nascut fetita noastra nu am mai avut nici o clipa de intimitate, toate momentele fiind acaparate de cei doi strumfi. Ne-ar prinde foarte bine o evadare din cotidian, fara telefoane care sa il cheme la munca pe sotul meu, fara copii care sa ne intrerupa in orice moment chiar si dintr-o simpla discutie.
4. Ce imi place cel mai mult la Hotel Comfort Suites Predeal este amplasarea in primul rand. Predealul este o zona incredibila pe care desi o cunosc doar virtual, m-a atras dintotdeauna. Imi plac spatiile generoase si nu a putut sa nu imi atraga atentia aspectul camaerelor mari si luminoase, luxoase. Imi mai place faptul ca exista piscina interioara, jacuzzi, sauna. Hai ca la sala nu cred ca m-as duce, insa pe restul nu le-as rata sub nici o forma. In zilele friguroase sau chiar seara dupa o zi de hoinarit, ce poate fi ma relaxant decat un rasfat in locurile mentionate. Si de ce sa nu recunosc, ma incanta faptul ca Hotel Predeal detine 5 stelute minunate!
5. Oferta care mi se potriveste este Everyday is Valentine's Day
Mi se pare incredibil de convenabil..Daca ar fi mai aproape, chiar acum m-as urca in masina!

Eu spun ca ar trebui sa va inscrieti cat mai repede aici, nu mai e mult pana pe 31 martie si cine stie care va fi norocoasa/norocosul?

3 comentarii: