22.03.2013

Se cauta Shoe Tester

Da, ati citit bine, Leofex angajeaza persoane pentru a testa noua colectie!
Hmm, ce fel suna;)
La asta m-a dus prima data gandul cand am citit prima notificare primita pe e-mail.
Bineinteles ca mi s-a parut interesant, deh, carei persoane nu i-ar placea sa primeasca pantofi gratis, contra unui simplu review?
De ce nu ma alegeti pe mine? Sunt varianta cea mai buna, asta daca se ia in calcul dorinta mea arzatoare de a primi job-ul. Nu cred ca veti gasi om mai fericit sa plimbe o pereche de pantofi de dragul meseriei.
Sa stiti ca i-am ales deja, fie ce-o fi, eu nu dau inapoi, nu, nu;)
Astia sunt, ii gasiti aici:

















Raportul mai, mai ca il pot face de pe acum, ca aspectuosi sunt foarte. Altfel nici nu i-as fi ales, nu?
Culoarea am ales-o tocmai pentru ca imi aduce buna dispozitie, chit ca e mai alfel. Pentru mine e super versatila culoarea- nu stiu daca e valabil pentru multa lume- si as asorta-o cu cel putin 50% cu hainutele din garderoba mea lejer si imi umple sufletul de bucurie numai vazand-o .
Modelul e unul clasic si totusi actual, cusaturile acestea pe un pantof fiind preferatele mele si ma duc cu gandul la eleganta Oxfordului pe care mi-am promis tare de mult sa il vizitez. Imi mai promit o data, poate de data asta am noroc sa ma tin de cuvant.
In ceea ce priveste comoditatea, n-am decat sa aflu, ca nu mai e mult si se incheie campania.

Pana una-alta , daca nu sunteti la fel de incantati de job-ul asta cum sunt eu, poate sunteti interesati sa faceti noi achizitii in materie de pantofi, ca vedeti prea bine ca iarna nu pleaca pana nu scapam de vechile incaltari de sezon.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu