16.04.2013

Geanta din vis!

Razele soarelui imi mangaie obrazul, incercand parca sa ma trezeasca cu insistenta lor...
Nu, nu vreau sa deschid ochii, nu inca..am un vis minunat, din care nu mi-as mai dori sa ma trezesc vreodata. E mai  frumos decat a fost vreodata realitatea cunoscuta de mine. De cate ori nu am visat cu ochii deschisi la acest moment, de cate ori am sperat sa mi se intample si mie si totul a fost in zadar.
Iata ca s-a intamplat pana la urma, chiar daca doar in vis.
Sunt multumita chiar si doar cu atat, m-am umplut de energie pozitiva pentru intreaga viata si as putea trece zambind peste tot doar pentru ca am simtit cum e sa fii cu adevarat fericit.
In trecut eram foarte greu de multumit si capricioasa, imposibila chiar. Si cum se intampla mereu cand ai asteptari foarte mari, dezamagirile curgeau fara sa se mai opreasca...
S-a sfarsit insa cu acea perioada. De azi inainte ma voi multumi pentru ca soarele rasare, pentru ca un copil mic ma priveste curios, pentru ca un catel merge grabit in urma mea si pentru ca doamna de la paine imi zambeste fara motiv. Aparent fara motiv;), de fapt ei sunt atrasi de zambetul meu.
Dar sa va povestesc minunea!
Parca eram undeva intr-o vacanta...cu el, barbatul visurilor mele.Imi pare atat de cunoscut, are gesturi familiare si un zambet in coltul gurii pe care il cunosc de parca ar fi chiar al meu. Fascinatia pe care o raspundeste asupra mea aproape nu ma lasa sa respir. Ma poarta de mana intr-o goana nebuna, prin locuri minunate, fara ca eu sa fiu capabila sa ma impotrivesc sau sa intreb unde? Unde ma duci?
E atat de bine in prezenta lui, ma simt in siguranta, dar totusi: INCOTRO???
Suntem pe malul marii, ne luptam cu briza.. si indata calcam peste pasuni inverzite, prin padurici tinere, prin apele unui parau de munte..Ce aventura! Se lasa seara si am ajuns la o casuta ca desprinsa din povesti. Se indeparteaza putin si il vad cu un buchet de flori in mana: sunt crini imperiali portocalii, cale si flori de camp , toate imbratisate intr-un tablou unic...si ataaaat de cunoscut! Mi le ofera grabit si asteapta intrebator. Ma uit in ochii lui si inteleg, vrea sa intram.. deschid geanta ca si cum ar fi ceva firesc si scot cheia.
Chiar de sunt in vis, sunt totusi constienta de ciudatenia situatiei. De ce geanta mea imi permite accesul intr-o casa care nu e a mea, cu un barbat care nu e al meu? Intram si...Ce ciudat, ma simt acasa: intr-o casa straina, de mana cu un barbat necunoscut..singurul lucru care e al meu si imi apartine este ea:
E geanta mea Anushka pentru care am facut economii in ultima perioada si de care nu m-am mai despartit nici o clipa de o luna de zile de cand o am.
Tu, smechero, datorita tie m-am simtit mai vesela si mai zglobie ca niciodata?
Datorita tie am eu acest vis minunat? Esti tu oare fermecata?
In acel moment de revelatie a intevenit soarele cu razele lui obraznice ce m-au necajit pana am deschis somnoroasa ochii..

Mi-a revenit in minte casuta aceea...O, da, cum sa nu mi se para cunoscuta cand trec pe langa ea lunar in drumul meu pana in orasul parintilor mei si nu odata m-am oprit suspinand la gandul ca nu voi avea nicicand asa ceva?
Iar el, frumos ca un inger si atat de discret...De unde o fi aparut? Si de ce? Imi limpezesc fata cu apa rece si imi dau seama. Pentru ca nu mi-a vorbit, nu l-am recunoscut din prima, greseala mea. El, el exista si in realitate si eu abia acum l-am remarcat. L-am vazut o singura data, doar pentru 5 minute, cand i-am predat niste documente de la seful meu. Lucreaza in acelasi domeniu, insa in alta localitate, de aceea nu ne-am mai reintalnit, insa am tinut legatura strict profesionala telefonic. Nu o data a pierdut ore intregi pentru a-mi explica strategii si pentru a ma ajuta sa devin mai buna in ceea ce fac.

Geanta asta e pusa rau pe glume..parca as juca intr-un film total previzibil. Stai ca asta de fapt e vreun manager super important si a facut pe mesagerul si pe baiatul umil doar pentru a astepta sa deschid ochii; te pomentesti ca minunata casuta e a lui si ca vom trai fericiti pana la adanci batraneti.
Ha ha, hai ca nu's nici chiar asa de naiva, dezamagirile trecute si-au pus prea adanc amprenta asupra mea, ca sa mai visez inca si dupa ce s-a luminat afara.

Stiu ca am visat frumos, zambesc cu gura pana la urechi,  dar totusi, s-a sfarsit, m-am trezit si trebuie sa merg la munca, pana nu primesc mustrari.

Acesta este un articol imaginar, cu care particip la acest concurs.

Va invit si pe voi sa va inscrieti, poate castigati gentuta visurilor voastre, din aceasta lista iar daca nu, macar un portofel din cele doua disponibile pentru locurile 2 si 3:

Asa-i ca sunt minunate?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu