18.04.2013

Review papuci Zorile Store

Iata ca a venit momentul testarii, cu care ma entuziasmasem aici
Asteptam nerabdatoare acesti pantofi casual, pe care vi-i aratasem, insa din pacate nu a fost sa fie:





Din pricina numarului mare de participanti in aceasta campanie, pantofii  nu au mai fost disponibili, spre dezamagirea mea si m-am vazut nevoita sa aleg altceva.
Bineinteles ca ghinionista cum sunt nu mai era nimic disponibil pe masura mea si dupa lungi deliberari am schimbat ideea si am inceput sa caut ceva pentru sotul meu.
Am ales aceste sandale, pe care le puteti vedea si in imaginile de mai jos:





 Descrierea lor de pe site este aceasta:
Sandalele sunt concepute cu o parte superioara complet ajustabila si un design durabil care sa tina pasu cu aventurile dumneavoastra de zi cu zi. Partea superioara este fabricata din materiale sintetice impermeabile, acestea oferindu-va posibilitatea de a purta sandalele indiferent de situatie, iar talpa interioara Eva contribuie la amortizarea socurilor in timpul mersului. Talpa exterioara, din cauciuc, confera aderenta excelenta pe orice suprafata iar sistemul de prindere velcro asigura o priza optima asupra piciorului. Design-ul futurist si atentia deosebita la detalii dau un aspect deosebit modelului iar imprimeurile Rider atesta originalitatea si calitatea produsului. Vara aceasta alegeti o pereche de sandale moderne si de calitate, alegeti Rider Tender III!

Materialul lor este unul sintetic, iar talpa este din cauciuc si chiar daca aveam dubii in privinta aceasta, am vazut ca se comporta foarte bine, talpa este foarte elastica, sunt comode si piciorul sta foarte lejer, datorita sistemului de prindere care permite largirea sau miscorarea lui in functie de starea piciorului. Lucrul acesta este foarte important pentru noi, deoarece dupa o perioada mai lunga de cand este incaltat, sotului meu i se umfla picioarele, ceea ce la majoritatea incaltarilor creeaza un disconfort  destul de ridicat.
Sa vina caldura doar, sa le putem scoate la plimbare de-adevaratelea, nu doar asa, de proba.

2 comentarii:

  1. Si eu am patit la fel dar nu m-am gandit sa iau pentru al meu ceva...Ai dat dovada de muuuult altruism!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;))Daca imi gaseam macar ceva, orice, stai linist, ca imi luam tot mie..dar daca am avut ghinion, asta e, macar el sa se bucure..

      Ștergere