04.01.2016

Provocare

Am văzut de dimineața o postare motivationala cu o pusculita:)
Nu stiu daca o mai gasesc sa v-o arat, insa mi-a plăcut mult ideea. 
O suma mică de tot, gen maruntisul din buzunare, sau 1 leu/ zi- care nu s-ar simți daca ar fi pusă zilnic nu cred ca m-ar motiva, cel putin nu pe mine. 
Doar daca nu s-ar compensa periodic cu sume mai mari, ceea ce deja m-ar deranja in anumite perioade când chiar nu as putea face asta.
De data aceasta m-am gândit la 10 lei/zi. Nu e prea mult, nu-i nici prea putin. Puteam sa fixez suma la 5 lei, tot la fel de bine era, insa parca tot mai rotund e asa:))
Anul trecut am avut o tentativa - ce-i drept, cam nerealista, sa pun deoparte săptămânal o suma pe care nici n-are rost sa o pomenesc, pentru ca era imensa:))! 
Ne-a ținut cateva saptamâni, pana am ajuns la concluzia ca nu facem fata planului in contextul in care soțul meu rulează permanent banii firmei si bineinteles ca-i erau mai utili lui pentru aprovizionare/plăti decât mie in pusculita :)
Sa vedem insa de aceasta data ce o sa iasă!
Soțul meu spune ca-l stresez cu ideile mele si ca mai bine-mi cedează de tot o suma provenita din încasarea unei chirii decât sa stau cu ochii pe el sa vad daca a pus 10 lei azi sau nu:)
Eu insa chiar vreau sa incerc. De pierdut nu am. Cel mult pot pune deoparte o suma mai mare odată, dat fiind ca eu primesc bani o singura data pe luna si  nu încasez nimic intre timp asa ca banii trebuie sa plece din aceeași sursa si mi-ar fi mai la îndemână sa ma lipsesc de 10* nr de zile din luna imediat ce primesc salariul, de exemplu, ca sa fiu sigura ca-i mai am pana la finalul lunii.

Așadar, pentru luna Ianuarie am de pregătit 310 * 2 persoane. 620 lei. Sunt mulți? Sunt putini? Nu stiu.. E  destul!;) 

Nu va fi foarte usor, insa motivatie am!

Cred ca aveam nevoie de un obiectiv dintr-asta ca sa ma distrez mai bine anul acesta! Hi hi, o sa am destule ocazii in care o sa se atenteze la rezervele mele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu