18.01.2016

Ecoera

Nu v-am povestit încă despre noua comanda de la Farmacia Tei, insa nu ma pot abtine sa nu v-o prezint pe aceasta:)!!!
De mult timp cochetez cu gândul de a alege o alternativa naturală la detergentul de rufe. In totalitate nu voi putea renunța la el, sunt constienta de asta, mai ales detinand 3 țânci ce pot distruge chiar si cel mai bun echilibru;))), mai ales ca ne-am specializat in achizitionarea de saci cu Ariel de minim 10 kg si fix unul dintr-asta am început nu de mult, deci intr-un fel sau altul trebuie consumat!
Nucile acestea de săpun le vanez de muuult timp. Ce m-a descurajat a fost faptul ca pe site-urile de profil comenzile erau de 150-200 de lei lejer, iar nucile nu ajung la un asemenea pret, ci dimpotrivă , au un pret mai mult decât rezonabil. Eu de ex, pe o punga de 0,5 kg am plătit 16 lei. Pe site scrie ca am 105 spălari asigurate cu aceasta cantitate. Nu țin sa le folosesc la intreaga capacitate, vreau doar sa le testez momentan, alături de Ariel-ul meu de o viața.
Am înțeles ca in cazul rufelor albe, nucile de săpun pot cauza ingalbenirea tesaturii.  In ajutorul lor vine un înalbitor pe care eu nu l-am cumpărat. De ce? Deoarece prețul era de 22 lei/ kg si mi s-a părut mai  util sa incerc sa folosesc nucile in paralel cu detergentul pe care il am deja, decât sa mai fac un experiment.
Am ales in schimb sa cumpăr 2 pungi de 0,5 kg de bicarbonat, cu care planuiesc sa elimin piatra depusă prin toate locurile din casa in care s-ar putea găsi:) si 2 kg de soda de rufe, a 7 lei/ kg. 
Cat pentru pete, cat pentru piatra, soda aceasta va fi valorificata din plin. Abia aștept sa ma laud cu rezultate pozitive.

Ps: Articolul sta de multisor in draft si de atunci am folosit cam tot ce a fost in pachet, cu o singura mențiune: nu m-am încumetat sa folosesc nucile singure la spălat, ci in combinatie cu detergentul obișnuit. 

Dupa cum se vede, am plătit foarte putin, deci din punctul meu de vedere nu am riscat nimic. Va țin la curent cu rezultatele obținute!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu