08.01.2016

Presents from U.S.A.

A trecut deja o buna bucata de vreme de cand le-am primit si uitasem deja de ele.
Noroc de faptul ca am încercat cumva sa le pozez- nu sunt toate, dar nu mai are importantă - si am găsit fotografiile undeva intr-un mesaj privat pe Facebook, întrucât nu mai aveam memorie pe telefon si alta cale nu am găsit decât de a     deschide mesageria si a trimite sotului meu fotografiile făcute.
Am primit daruri tare frumoase, cum se întâmpla de fiecare data.
 Imi pare tau ca nu v-am arătat si pana acum, insa măcar de acum înainte voi impartasi cu voi bucuriile familiei mele.
E tare frumos sa deschizi un cadou alături de copii! Te molipsesti automat de bucuria lor si redevii copil, indiferent de ce îți arată buletinul;))

Nu sunt toate; cel putin din ce imi amintesc eu lipseste:
- un parfum pentru soțul meu, il depistez si il pozez:))
- o pereche de Skechers, ii gasesc eu si pe ei;
- o pereche de jeans pentru copil, care nu-mi pot imagina unde au dispărut.
- o pereche de jeansi negri care nu se vad de sub geaca neagră;
- o lumanare parfumata care a rămas abandonata in poseta primită, semn ca are toate șansele sa rămână acolo pentru următorii 2-3 ani, pana ii vine rândul la purtat:));
- si bineinteles o geanta întreaga de dulciuri, căreia in loc sa-i fac fotografie, am filmat-o din greșeală.

Ce sa zic? Noua ne-au plăcut toate!!!
 Au o calitate pe care nu am regasit-o in alte tesaturi din alte serii de cadouri- si stiu ce zic, întrucât bunicuta calatoreste mult si e tare generoasa de fiecare data, deși suntem atât de mulți:)))
 Voi ce ziceti? V-ar fi plăcut sa le primiti??


2 comentarii: