11.01.2016

Comanda eMAG

Am atâtea sa va povestesc încât nici nu stiu daca voi ajunge cândva la zi.
Dupa cum ziceam pe Facebook, eMAG se apropie rapid de locul întâi in clasamentul meu de magazine on line preferate.

- Imi place foarte mult modul de ambalare, foarte atent si profi;

- Curierii aleși pentru livrare sunt mai mult decât ok;

- Coletul poate fi desfacut in prezenta curierului, ceea ce am si făcut;

- Comanda ajunge super rapid; de cele mai multe ori de pe o zi pe alta, in mai putin de 24 de ore;

- Comanda minima pentru transport gratuit este de 150 lei; aceasta clauza este preferata mea:)), recunosc!!!

- Un mare plus este divizarea comenzii, pentru a nu întârzia intreaga comanda pentru ceva ce nu este la acel moment disponibil sau nu s-a încadrat in timpul lor; in acest fel , pentru trei produse diferite am primit 3 colete in zile diferite:), fără costuri suplimentare!
 
Vorbeam despre un cadou de Crăciun, comandat vineri, cu 5 zile înainte de ziua cea mare; am avut emoții, nu stiu de ce nu m-oi fi trezit mai din timp. Cert e ca am rămas fără un cadou si chiar nu reuseam sa ajung in magazine, plus ca asemenea prețuri nu as fi găsit niciunde. Așadar am plasat rapid comanda, care a venit in timp util si nu mi-a provocat decât gânduri bune si bucurii:)


Despre cadou, numai de bine, a fost foarte apreciat, iar despre Cosul Traditii nu pot spune decât ca a avut un alt vin decât cel din prezentarea de pe site. 
Pe noi nu ne-a deranjat, oricum nu puteam aprecia daca a fost un vin mai bun sau unul mai slab si fiind oferit cadou, chiar a arătat frumos, ambalat din intr-o cutie frumoasa roșie, cu fundita festiva.

Eu sunt curioasa daca are cineva siguranță ca parfumurile acestea sunt originale. Am riscat doar pentru ca era vorba de eMAG, insa altfel mi-as fi pus multiple semne de întrebare referitor la acest aspect. 
Ce credeți, la acest pret, poate fi vorba de un parfum care sa nu fie fake?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu