02.01.2014

Iubitul Virtual


In coletul Elefant am gasit mai multe surprize.
Am comandat aceste carti pentru ca aveau reduceri foarte mari, insa nu mi-am pus mari sperante in ele, gandindu-ma doar ca vor fi o sursa rapida si simpla de amuzament in zilele ceva mai libere si atat.
Am avut supriza sa constat insa ca sunt bunicele.
Iubitul virtual este povestea clasica a copiilor de bani gata, ce frecventeaza un liceu de fite si pentru care, pe finalul studiilor nu ii mai preocupa decat balul de absolvire.
In mod normal, m-ar fi atras mult ideea aceasta de actiune, insa aici parca a fost totul putin previzibil. Ori am trecut eu peste acest nivel si nu am mai avut rabdare suficenta pentru anumite detalii pe care eu poate nu as fi pus accentul.
Asadar, Vivi si Lane incearca sa o ajute pe prietena lor Isabelle sa treaca peste momentul despartirii de prietenul sau care a binevoit sa o insele in vazul intregii scoli, cu putin inainte de balul de absolvire, lasand-o fara partener.
Cele doua prietene stiu bine ca Shawn are capacitatea de a se face iertat imediat ce isi propune acest lucru si vor cu orice pret sa evite acest lucru. Asadar, creeaza un profil pe un site de socializare si vor sa o atraga pe Isabelle in discutie. Nu e nevoie de nici un efort, Isabelle se dovedeste a fi dornica sa cunoasca oameni noi, insa balul se apropie  si ea tot nu are partener.
Astfel, cele doua prietene gasesc persoana potrivita sa joace rolul din spatele contului imaginar creat, in persoana lui Jonathan, care ii va fi si insotitor, desi inselaciunea este destul de grava si ele nu iau in calcul de la inceput riscurile la care isi expun prietena,printre care cel important e cel de a se indragosti de Jonathan.
Balul se dovedeste a fi un succes, totul pare sa se fi incheiat, insa Isabelle nu este doar frumoasa balului, ci e si o fata desteapta, care isi da seama la un moment dat ca ceva se intampla si le pregateste lui Vivi si lui Lane o mare supriza;)







Este absolut perfect!
De-ar fi şi real...
Când Shawn, iubitul lui Isabelle, o părăseşte pe aceasta cu doar o lună înainte de balul de absolvire, Lane şi Vivi, prietenele ei cele mai bune, se hotărăsc să treacă la acţiune.
Din câteva mişcări pe tastatura calculatorului, creează pe MySpace pagina lui „Brandon”, băiatul perfect care s-o scoată pe Isabelle din această relaţie nefericită. Ce păcat că e doar virtual!
Dar fetele au şi la asta o soluţie: îl atrag în planul lor pe Jonathan, un băiat incredibil de sexy de la alt liceu, care să joace rolul lui Brandon. Însă când Vivi se îndrăgosteşte de Jonathan, iar Shawn face tot posibilul să reia relaţia cu Isabelle, întregul complot pare a se nărui…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu