02.06.2012

Reforma Sanatatii

Bunaaa!!!
Azi am primit coletelul mult asteptat!
In el am gasit Salve Card-ul, care imi va asigura de acum inainte cele mai bune reduceri atunci cand voi avea nevoie de el.

Am primit si o lista cu Partenerii medicali din judetul meu, ceea ce ma va ajuta mult in orientarea spre o anumita unitate sau alta in rezolvarea afectiunilor de care voi suferi eu sau familia mea in viitor, in contextul in care reducerile prin utilizarea acestui card sunt chiar substantiale. Si hai sa fim seriosi. cui nu ii plac reducerile???
Am citit multe lucuri interesante despre Salve Card  si despre clubul exclusivist din care deja fac parte pentru ca il detin, respectiv Salve Club;))!
Sper sa va informati si voi! Eu spun ca merita si e o afacere foarte,foarte buna.
Va invit sa vizionati urmatorul interviu al lui Calin Donca, dand click aici , pentru a intelege mai multe despre Salve Club, Reforma Sanatatii si Avita Premium.
Mai multe despre Reforma Sanatatii puteti afla de aici.

Pe langa Salve Card, am primit si cele doua produse de care va povesteam acum ceva vreme: Chewing C500 si Aloe Vera & Enzymes,  de la Avita Premium.



 Contin cate 60 de comprimate, deci de acum inainte, timp de aproximativ 2 luni calendaristice ne vom distra cu ele!
Va tin la curent cu efectele pe care le vom resimti!




Multumim""""

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu