25.06.2012

Oferta Yves Rocher

Am deschis nu de mult casuta de e-mail...primul pe lista, un mesaj de la Yves Rocher;)) care suna foarte, foarte interesant!
La comenzi peste 49 de lei aveam posibilitatea sa primesc unul din cele 3 cadouri la alegere, la 50 de lei de comanda aveam transport gratis, iar produsul cel mai scump, beneficia de 35% discount..Asadaaaaar,cum era sa nu plasez si eu o comanda?
Avand in vedere ca nu cunosc produsele, m-am vazut nevoita sa 'scotocesc' putin pe site pana m-am lamurit cam ce as putea comanda. Am ales o oferta cu 3 produse la alegere la care am beneficiat de o gentuta bonus  la 30 de lei si am mai comandat vreo 3 geluri de dus. La unul din ele mi s-a aplicat discount de 35%.
Cadou am ales costumul de baie;)
Abia astept sa le vad!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu