29.06.2012

Comanda Kurtmann delivered- Yves Rocher on the way

Ce surpriza!!!
Astazi inainte de amiaza a si ajuns coletul!
Din pacate unul din produse nu a fost potrivit, l-am aratat repejor printre cunoscuti si nu s-a potrivit nimanui, astfel ca am fost nevoita sa solicit returul produsului, sa imi pot recupera suma platita.
Acest lucru se realizeaza fosrte simplu, completand formularul de pe site.
Inainte nu faceam acest lucru, preferam sa pierd eu bani si sa ma aleg cu multe lucruri nepotrivite in dulap pe care ulterior sa le fac cadou sau sa le uit acolo..insa vazand ce prompti sunt,  mai ales cand e vorba de o valoare mai mare, nu pot decat sa ma bucur de returul gratuit de care am dreptul sa beneficiez.
Am fost sunata ca s-a receptionat cererea si inainte de ora 18 coletul a si fost ridicat.
Stiu din trecut ca imediat ce produsul ajunge inapoi la ei, in contul meu se aloca un voucher cu valoarea produsului returnat pe care il pot folosi oricand doresc. Mai este o varianta prin care poti intra efectiv in posesia banilor, aceea de transfer bancar in contul clientului, insa in cazul acesta nu stiu daca este la fel de rapid ca in cazul voucherului.

Si de la Yves Rocher am primit azi mesaj ca s-a expediat coletul. Tocmai ce va spusesem ca am dat o mica,mica...comanda si la ei, insa nu ma asteptam sa se deruleze totul atat de rapid. Am tot cautat informatii pe internet si gasisem o varianta cu livrare in cel putin 10-15 zile....  Sooo, i'm waiting;)!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu