14.06.2012

Review Vichy Normaderm!

Bunaaa!
Nu de mult am avut marele noroc sa castig pe blogul Mirelei una din ravnitele cremute Vichy Normaderm.
Dupa cum am promis, trebuia sa revin cu parerea mea personala referitoare la acest produs.
Aceasta este pozica premiului;), ce a fost ambalat foarte simpatic intr-o sacosica de cadou foarte eleganta!
Acum, ca vad data, se pare ca am lasat cam mult timp sa treaca, insa cu atat mai mult pot oferi o parere competenta si in cunostinta de cauza referitoare la cremuta minune.
Gramajul este de 30 de grame, cantitate mai mult decat suficienta pentru muuulte aplicari. Am mai bine de 3 saptamani de cand o folosesc si desi nu pot vedea cat a mai ramas, nu cred sa se fi consumat foarte mult.
Tubuletul este foarte simpatic, facilizeaza mult aplicarea cremei iar dimensiunile sunt mai mult decat potrivite pentru o cremuta de urgenta de purtat in permanenta in geanta.
Eu am in general o problema cu mirosul si consistenta cremelor, insa cu aceasta nu am absolut nici o problema, mirosul e foarte placut iar crema nu lasa pe piele senzatia de incarcare, se absoarbe rapid si aspectul ce ramane dupa aplicare este unul fresh.
Referitor la efectul acesteia asupra pielii mele, am sesizat o uniformizare a culorii tenului, o micsorare a porilor si o imbunatatire a aspectului general al fetei.
Asadar o recomand cu drag!
Pupici

Multumesc din suflet inca o data http://pardonne-moi-ce-caprice-bymiuri.blogspot.ro/  !!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu