02.07.2014

Am adoptat virtual un catel salvator!

Stiu ca e un gest simbolic, insa mai stiu ca acesti catei trebuie promovati, intrucat e un caz frumos ce ar putea fi mult mai mult mediatizat.
Am aflat de aceasta situatie prin intermediul prietenilor de la blogalinitiative.
Daca sunteti bloggeri si doriti sa dati o mana de ajutor, un mic articol pe blogul personal ar insemna enorm!
Catelul pe care l-am ales este un labrador al carui nume este Yaro. Stapana lui este o domnisoara foarte draguta pe care o admir din tot sufletul stiind ce meserie grea si-a ales.
L-am ales tocmai pe el deoarece mi-a inspirat curaj si daruire, insa toti cateii participanti si stapanii lor merita cu prisosinta toate laudele din lume pentru ceea ce fac in numele nostru.
3. Carmen POPESCU
Foto: Carmen Popescu – cu labradorul Yaro Pit Black Tiger – vicecampion national RH FL, campion national pe echipe IPO-RM.
Yaro participa la Campionatul Mondial al Echipelor Canine de Salvare din Italia si are nevoie de finantare ca sa poata ajunge pana acolo. 
Pentru a sprijini intreaga echipa in acest demers, facem apel la toate persoanele care ar putea ajuta cu o distribuire a articolului, sau doar a conturilor pe care le voi pune la dispozitie mai jos sau chiar pot ajuta cu o mica, mica donatie.
Asociatia Centrul National de Educare Canina, banca BRD sucursala Craiova,
cod IBAN : RO17BRDE170SV85727541700 – cont în euro, SWIFT : BRDEROBU,
cod IBAN: RO06BRDE170SV37720521700 – cont în lei

Pentru mai multe informatii si imagini, click aici, la pagina de facebook a centrului de educare canina.

 Unde-s multi puterea creste, asa ca eu sunt convinsa ca putem face un lucru minunat impreuna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu