18.06.2014

New Little Haul! Smart shopping again!

Buna,
Nu stiu daca mi s-a simtit lipsa, insa am fost plecata cateva zile. Nu multe, insa suficiente cat sa ma intorc cu un regret in suflet. 
De ce nu putem fi intr-o continua vacanta? Mie astfel de escapade imi fac de multe ori mai mult rau decat bine. Imi intru greu de tot in programul obisnuit si am un soi de indispozitie, care tine muuult si bine. Sper sa treaca repede;)
Va voi povesti in alta postare cum am petrecut finalul de saptamana si unde.
La intoarcere am gasit doua pachete.
Unul cu carti, de la iubitul meu Libris, unul de la Yves Rocher, cu ce credeti? Cu sampoane. Cu o gramada de sampoane. Parca am innebunit, pe bune. Am iesit din faza gelurilor de dus cand am vazut ca mi-am umplut un dulap intreg si m-a prins alt microb.
Cartile le puteti vedea mai jos. Ma plictiseam intr-o dupa amiaza si am intrat pe site sa vad ce chilipiruri mai pot gasi. Toate 6 m-au costat doar 17,5 lei, aduse de curier acasa.

Sampoanele sunt de 4 feluri, numai ca sunt cate doua din fiecare. Am prins o oferta telefonica in care se oferea un produs in dublu exemplar la pretul intreg al unuia singur( 15,5 lei- 2 produse). La o comanda peste 60 de lei beneficiam si de transport gratuit prin curier, asa ca nu puteam rata. Am platit 62 de lei, iar crema a fost un cadou din partea lor la aceasta comanda, impreuna cu brosura si cele 3 mostre. Am avut de ales intre o esarfa, un gloss, un rimel parca, un portfard si aceasta crema.
Asta a fost tot! Am un newsletter necitit de la Yves Rocher. Daca gasesc ceva interesant, revin sa va povestesc si voua!

4 comentarii:

  1. Si eu primesc mereu noutati de la ei dar am cheltuit cam mult in ultima perioada si ma abtin deocamdata de la cumparaturi, dar e foarte nasol ca palma ma mananca rau de tot sa dau o comanda, nu numai la Yves Rocher...:D Ai prins o super oferta, ata la carti cat si la sampoane. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc, eu sunt multumita de toate!
      Adevarul e ca nici eu nu-s momentan pe roze cu bugetul, insa m-a tentat mult transportul gratuit, ca altfel nu cred ca-mi luam eu sampoane pt un an intreg;))
      Am verificat e-mail-ul de la ei.
      La o comanda peste 49 de lei as primi un Moment de Bonheur sau un parfum barbatesc. Nu m-a convins; pe langa cei 49 lei, care sigur nu-s doar 49, ca e putin probabil sa iti alegi ceva ce chiar ti-ar fi util, fix de suma respectiva, mai e si plata transportului, care acum e prin curier si costa 15 lei. Iar ca sa fentez si sa scap de taxa asta, comanda trebuie sa ajunga la 99 lei, ceea ce chiar nu voi face, orice mi-ar darui in plus.
      Te pup!

      Ștergere
  2. Mi se pare cele mai avantajoase produse <3

    RăspundețiȘtergere