30.06.2014

Diamantele sunt prietenele cele mai bune ale unei fete

Hai, pe bune, arata-mi o singura fata careia sa nu-i sclipeasca ochii la vederea unei bijuterii frumoase. Iar daca mai are si diamante, atunci esti pierdut! Poti fi sigur ca ai castigat-o pentru intreaga viata, fie ca vrei fie ca nu;))
Totusi, eu cred ca esti un norocos si e de bine. Odata ce ai pus la cale o asemenea surpriza, nu o faceai daca fata nu era cu adevarat speciala si daca nu aifi vrut sa o pastrezi o viata si inca putin.
La ce crezi ca ma gandesc acum?
La inelul de logodna, normaaaal!
Inele de logodna cu multe diamante nu isi poate permite chiar oricine, dar gestul e unul care va fi tinut minte o viata intreaga si rememorat la toate venimentele viitoare, cu toate neamurile ei, ale lui, ale oricui;)), ca deh, ce viitoare mireasa si apoi sotie nu ar fi mandra de un asa viitor sot atent! Plus ca trebuie incurajat, sa nu cumva sa isi uite generozitatea undeva pe drum.
Pentru cineva ce totusi vrea ceva deosebit, se gasesc inele de logodna ceva mai discrete. Preferatul meu e acesta si chit ca mi-a trecut vremea de cerut de nevasta;)), parca nu mi-ar parea rau sa ma falesc peste tot cu o asa mandrete.

RD273W 
Are diamant? ARE!
E din aur? ESTE!
E frumos de nu se mai poate? OARE?;)
Asa e ca e deosebit si ca prindeti idei;))?? Sa va dau si sursa?? Sper sa nu imi afle bietii iubiti adresa, ca atata-mi mai trebuie dupa ce am dezvaluit misterul!
Producatorul ce ne poate furniza oricand cadoul vietii noastre este Royal Diamonds si chiar si numai numele ne inspira luxul si rasfatul de a putea beneficia candva de un asemenea dar. Majoritatea produselor prezente pe site au atasate si cate un clip in care produsul poate fi vazut in detaliu. Toate clipurile pot fi vazute aici, eu deja m-am imbolnavit;)
Toate bijuteriile comercializate sunt fabricate in Anglia, toate detin multe fotografii de o calitate deosebita in care se pot vizualiza in detaliu, sunt furnizate cu un certificat ce atesta calitatea diamantelor si cu garantia de a primi banii inapoi in 30 de zile in orice eventualitate.
 La asta ma asteptam, ca deh, eu chiar tin sa pastrez dovada valorii oricarui lucru mai deosebit pe care il detin si sa am siguranta ca nu pierd nimic in caz ca se dovedeste a nu fi atat de sclipitor cum am crezut, dar ca sa mai am si garantie timp de 5 ani pentru fiecare produs,  mi se pare fenomenal.

Iar acum, sa ne distram putin, asa cum v-am invatat;))
Cu ce fel de inel credeti voi ca am fost ceruta de sotie?
Cu un inel cu piatra....MOV! Ei, na, cu asta chiar ca a pus capac. In loc sa ma apuc fericita de bocit;))), ca deh, zic eu ca o singura data in viata mi-a fost dat sa fiu ceruta si gata, ca doar o data voi jura ca 'pan' ce moartea ne va desparti', eu abia am putut ingaima: ''Moooov??? Ce naiba a fost in mintea ta???''
Iar de aici a inceput maratonul.. daca el n-a fost in stare sa gaseasca inelul de logodna mult visat, atunci il voi gasi eu. L-am gasit intr-un tarziu, poate asa de greu ca sa inteleg ca nici lui prima data nu i-a fost usor de unul singur, insa a fost The One.
E inca inelul meu preferat, chiar si dupa 8 ani de cand ma zgaiesc la el si ma intreb cum de poate fi pur si simplu perfect?? Iar eu imi schimb des preferintele in materie de orice ar fi. 
Are o coronita sub forma de fulg de nea iesita in relief si imi pare tare rau ca nu il am in nici o poza, dar nu obisnuiesc sa imi scot bijuteriile la interval;). Am dat acum un search rapid pe Google, dar tind sa cred ca am o bijuterie unicat, hi hi!

Va pup, va doresc prietenii frumoase, urmate de iubiri navalnice, apoi de logodne de neuitat si in final de casnicii pline de fericire si respect!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu