02.05.2012

Review Masca Montagne Jeunesse cu capsuni

Mentionez din start ca fotografia nu imi apartine.

Dupa cum am mai scris,am folosit deja masca MJ antiacneica si am facut greseala de a nu imi exfolia tenul in prealabil, lucru care m-a obligat sa o fac dupa,ceea ce mi-a agresat tenul. Cu toate acestea , a ramas curat si o ameliorare a aspectului chiar am simtit in zilele ce au urmat aplicarii mastii.

De aceasta data am avut grija sa imi curat foarte bine fata inainte de a aplica masca.
Din cauza ca nu am avut o traducere in limba romana pe ambalaj, nu am avut rabdare,in baie fiind, sa studiez foarte bine ambalajul.
Mirosul este absolult divin, aveti grija daca sunteti pofticiosi, ca veti fi tentati sa gustati,lucru care nu este indicat;)))
Culoarea mastii este roz si contine particule mici abrazive, care m-ar fi scutit de axfoliere,daca as fi stiut ca exista..
Cantitatea a fost si de aceasta data mult mai mare decat aveam nevoie, insa nu m-am suparat deloooc;)!
Vreau sa mentionez ca a ramas greu de indepartat,mi-a luat ceva vreme sa o curat de pe fata.
Tenul insa a ramas mai proaspat si mult mai luminos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu