14.05.2018

Cadouri PureColor de la BuzzStore

Prietenii de la Buzzstore ne fac deseori bucurii. Am fost deosebit de norocoasa pentru ca m-am calificat si in aceasta campanie.
Ca de obicei, am fost mai mult decât incantata atunci când am primit e-mail-ul cu felicitările de rigoare.
Așadar, de aceasta data testam cu drag și spor produse PureColor de la Schwarzkopf. Spun testam deoarece am testat alături de soțul meu, care s-a ocupat de aceasta operațiune având in vedere ca am un par cu o lungime destul de mare. I-am spus deja ca îl promovez in funcția de stilist personal dacă tot e așa priceput. Și chiar este❤️!
Am ales nuanța True Blonde, o culoare naturală si frumoasa, nedorind o schimbare dramatica și a fost foarte bine astfel. Astfel am uniformizat culoarea , lucru pe care îl doream de ceva vreme. La rădăcina s-a fixat nuanța dorita pe parul natural, in timp ce varfurile care erau mult mai blonde au fost aduse rapid in aceeași situație.
Aplicarea a fost un vis și parca și timpul de acționare a fost ca și inexistent. Parul s-a colorat perfect uniform, a rămas super hidratat și cu o strălucire de care nu am mai avut parte parca de prea mult timp.
Per total experienta a fost placuta si desigur, de repetat cu prima ocazie!


E




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu