29.11.2017

Recunostinta

In Secretul- insemnari zilnice (Daily Teachings)- Rhonda Byrne, am citit un lucru care a rezonat cu mine.

Imagini pentru secret  rhonda byrne
Pe langa ideea centrala, referitoare la  faptul ca suntem ceea ce gandim si atragem ceea ce nu ne dorim tocmai pentru ca ne concentram pe problema si nu pe rezolvarea acesteia, ideea secundara la care m-am oprit eu cu gandul era de a scrie zilnic 100 de lucruri pentru care suntem recunoscatori.
Imagini pentru recunostinta
Asta pentru a constientiza cat suntem de fericiti, frumosi, norocosi si de ce nu, bogati cu putinul pe care il detinem fiecare din noi.
Imagini pentru recunostinta

Hai ca nu voi sta sa ma repet zi de zi, ca deh, motive avem cu totii, insa nu 100 diferite o zi dupa alta.
Imagini pentru recunostinta
Un test insa tot as face, desi 100 mi se pare un numar incredibil de mare.

Imagini pentru recunostinta
Acest experiment ar trebui sa ne lase in final cu sufletul plin de bucurie si recunostinta, o recunostinta care sa ne umple ochii de lacrimi. In timp, aceasta senzatie s-ar putea recrea instantaneu daca ne-am concentra dorindu-ne acest lucru. Hm, am sa caut exact pagina, sa o atasez, simt eu ca m-am pierdut in vorbe;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu