10.05.2016

Transport gratuit de la HM

Ieri am plasat o comanda de la H&M.
Nu v-am arătat comenzile anterioare întrucât am schimbat telefonul si fotografiile au rămas in cel vechi, sperând ca-mi voi face timp si de ele. Pana voi reuși, deja nu va mai fi de actualitate informația, însă poate nu pentru toată lumea e de viața si de moarte apariția unei sesiuni de reduceri:)))!
Așadar ieri am plasat comanda! Am completat codul 0343 in finalul comenzii si am beneficiat de transport gratuit.
Aveți secțiune de reduceri, produse sunt si acolo suficiente cât sa va încânte ochii, dar mai ales buzunarul.
Simplu si frumos!
Tot ce ajunge in mod gratuit la mine ma face fericita pentru o secunda-doua, asa ca... nu am nimic de pierdut cand dau curs unui impuls de moment!
Spor la cumpăraturi!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu