26.10.2015

Transformare Puncte Buzz in Tichete Cadou

Well,
A venit si clipa aceasta!!!
Yeeey!
Tocmai am trimis e-mail ul in care am solicitat transformarea punctelor acumulate in contul meu de buzzer in tichete cadou.
1000 de puncte inseamna 100 de lei.
Sper sa primesc raspuns cat mai curand, sa va confirm corectitudinea prietenilor de la Buzzstore, cu care am colaborat deja in repetate randuri, dupa cum s-a vazut pe pagina de Facebook si aici, pe blog.
Pana acum , jos palaria, mi-a facut o deosebita placere sa testez alaturi de multi alti participanti produse deosebite, cu nume cunoscute cum ar fi Persil, Bergenbier, iar in acest moment, Hochland, cu branzica tartinabila Tartino, de la Bucuria Gustului.


Pentru cei ce doresc sa intre in aceasta mare si frumoasa familie si sa aiba parte de beneficiile de care m-am bucurat eu, invitatia mea ramane valabila, asadar va astept sa dati click aici:  http://buzzers.ro/invite/01043b512e115182470eaddca6da4b04 si sa ne punem pe testat!

Pupici,
Va tin la curent cu raspunsul primit!!!

Edit:
Din pacate, din cele 1050 de puncte pe care le aveam la acel moment, doar 400 erau eligibile pentru a fi transformate in bonuri valorice;( Intrucat bonurile se dau doar la peste 1000 puncte, mai am de asteptat ca sa finalizez campania curenta, sa o finalizeze si prietenii mei care au beneficiat de ea si eventual sa astept o noua campanie pentru a mai acumula diferenta necesara.
Am fost putin dezamagita- probabil nu am inteles nici eu indeajuns procedura, insa probabil nu sunt singura in aceasta situatie, asa ca nu am ce face decat sa mai astept.

Later edit:
11:19, 2.12.2015
 Buna!

1000 de puncte de BUZZ din contul tau sunt eligibile pentru bonuri valorice in suma de 100 RON. Te rog sa ne trimiti adresa la care doresti sa ti le livram.
Toate cele bune,
BUZZStore

13:29, 2.12,2015
BUZZ STORE SRL a generat expedierea cu numarul ZZS38781.., urmand ca aceasta sa fie preluata azi de un curier UrgentCargus. Urmariti status-ul acestei expedieri pe site-ul nostru www.cargus.ro. Introduceti numarul notei de transport in sectiunea 'Verifica NT' si veti afla status-ul expedierii in timp real.

Data expedierii: 02/12/2015
Greutate: 0.1 kg
Numar colete: 1
Continut: Bonuri valorice 100 RON
Numar nota transport: ZZS38781..

2 comentarii: