05.07.2015

TestezBergenbier Munti Albastri

Intr-o buna zi cu soare, am primit un telefon misterios, in care mi se anunta sosirea unui colet cu ramburs 0.
Nemaifiind selectata pana acum in nici o campanie BuzzStore, nu stiam la ce sa ma astept, astfel incat am fost realmente surprinsa de rapiditatea livrarii.
De ce? Pentru ca am avut marea SANSA de a fi selectata in  doua astfel de campanii!!!! Yuhuuuu!!!
Asadar, voila!!!
Pozele sunt mai mult decat promitatoare, nu??? Am citit rapid brosurile, am aflat ce trebuie facut si am bagat rapid berea la frigider, pentru a pregati degustarea, normal!



Un comentariu:

  1. Cerere de oferta - Advertoriale

    Buna ziua,

    Doresc sa achizitionez unul sau mai multe advertoriale (scrise de dvs. sau de catre echiapa noastra) pe site-ul dvs. zambetdeinger. blogspot. ro pentru unul sau mai multe site-uri de jocuri pentru copii.
    Va rog sa imi spuneti daca este posibil acest lucru, la ce preturi si daca se poate face plata prin paypal.

    Va multumesc,
    Munteanu Marius
    morris_mariusica@yahoo.com

    RăspundețiȘtergere