15.04.2014

Voi ati auzit de terapia prin magneti? Dar de Impulser.ro?

Se stie ca atunci cand suntem tineri si nu ne doare nimic, nu dam importanta sanatatii noastre.
Eu nu am avut pana in acest moment probleme de sanatate. In afara de o raceala, doua, trei, am cam avut noroc de o incarcatura genetica buna si de o imunitate pe masura.
Primul meu contact real cu boala, l-am avut la 19 ani, cand tatal meu s-a imbolnavit grav si am inceput periplul pe la medici.
 Am aflat cu stupoare ca viata nu e doar lapte si miere si norisori roz si ca e vremea sa ma maturizez si sa iau atitudine, intrucat trebuia sa ma descurc de una singura pe la usile medicilor si farmacistilor, in cautare de explicatii si remedii care sa imi aduca inapoi echilibrul pe care nu constientizasem pana in acele momente ca exista.
Nu stiu care era varianta optima pentru noi atunci , nu stiu nici acum care ar fi varianta optima daca Dumnezeu m-ar pune din nou la incercare avand necesitatea de a alege acum o cale de urmat.
Stiu doar ca nu mi-as mai lasa o unica speranta, as incerca mai multe piste si tot ce mi-ar sta in puteri pentru a invinge!
Pe langa gandire pozitiva, cu medicina homepata si modificarea stilului de viata cu unul mult mai sanatos, cu siguranta as apela la alte remedii neinvazive, care sa nu imi distruga intreg sistemul imunitar sau sa-mi provoace leziuni si mai mari decat cele prezente.
In loc de fizioterapie, as alege cu siguranta magnetoterapia. Nu auzisem de ea pana cand nu a venit la birou o doamna care ne-a expus avantajele purtarii unor accesorii pe baza de magneti. Mama mea a comandat, iar eu, sceptica din fire, am vrut intai sa ma conving asa ca m-am pus pe investigat.

In lume, magnetoterapia are desemeni ecou:
In Japonia, pentru ameliorarea nevralgiilor si a astmului bronsic este recomandata purtarea bratarilor realizate din metale nobile pe care sunt fixate, in capete opuse, doi magneti mici. Fiind de asemenea recunoscut efectul curativ al magnetilor in cazuri de reumatism, de intepenire a gatului si a spatelui.
In SUA, magnetii vazuti ca forma de tratament alternativ, sunt la mare cautare.
In Olanda, medicii recomanda cu mare caldura folosirea magnetoterapiei, constatandu-se in majoritatea cazurilor ca pacientii suferinzi de boala Parkinson au inregistrat imbunatatiri semnificative ale starii de sanatate.
In prezent, numarul utilizatorilor acestei tehnologii a ajuns, la nivel planetar, la o suta de milioane de oameni, numarul fiind in crestere.
 Vindecarea in camp magnetic, a devenit din ce in ce mai cunoscuta la mijlocul secolului trecut. Astazi, tratamentele cu terapia magnetica pulsatoare sunt  recunoscute si folosite de catre medici din numeroase tari ale lumii in scopul vindecarii. In paralel, a inceput extinderea folosirii dispozitivelor terapeutice magnetice pulsatoare si la domiciliu.
 Aici intervine impulser.ro!
Un astfel de dispozitiv, denumit Impulser Mini, se utilizeaza cu succes in:
  • calmarea durerii
  • in cazul leziunilor sportive
  • regenerarea osoasa si a tesutului conjunctiv
  • artrite / inflamatii articulare
  • tulburari circulatorii
  • recuperare
  • ajutarea reabilitarii generale .                                                                                                      
 Un alt dispozitiv, de anvergura mai mare, denumit Impulser Home :
  • Imbunatateste microcirculatia vasculara si stimuleaza gradul de vascularizare a organismului, stimuland procesul de vindecare.
  • Reduce durerea in anumite afectiuni.
  • Acesta intareste procesele de regenerare ale organismului.
  • Stimulează metabolismul armonizat.
  • Acesta intareste tesutul conjunctiv.
  • Promoveaza vindecarea oaselor rupte, leziunile aparute in urma activitatii sportive.
Eu chiar cred in astfel de tehnici si la nevoie as apela cu incredere!
Voi ce parere aveti despre asta?

Un comentariu: