27.04.2014

Bayo- pretext pentru a face sport



De cativa ani, vreo 5-6 la numar, nu prea mai am conditia fizica pe care mi-as dori-o.
Nu spun ca inainte de a avea copiii as fi fost vreun fotomodel, ha ha, nici pe departe, insa eram cat de cat multumita de aspectul corpului meu. 
Dupa ce am nascut baiatul,desi am avut slava Domnului de unde slabi, s-au topit rapid kilogramele in plus. A avut el grija, dragutul de el, sa ne tina suficient treji noaptea si pe mine si pe taica's (ca doar nu era sa faca discriminare) atunci cand era mai micut, iar apoi sa ne alerge pana ne scotea limba de-un cot- ce-i drept, aici mai mult pe mine;) atunci cand disperata sa nu mai planga il scoteam afara la plimbare.
Era foaaarte 'distractiv' sa iau dupa mine carutul, fara de care nu as fi putut ajunge cu copilul mai departe de coltul blocului, eventual jucarii cat de multe, sa aiba ocupatie sau  in caz ca i se lipeau de mana jucariile copiilor din parculet, sa i le pot inlocui discret si sa si fug de acolo  inainte sa isi dea seama ca a pierdut noutatile, geanta cu apa/lapte/servetele/biscuiti,pampers, etc etc), ca sa ajung acolo si el sa fuga atat cat il tin picioarele distrandu-se pe seama mea si e nervilor mei.In asemenea momente nu stiam ce sa fac: sa las totul si sa fug dupa el, cu riscul de a nu mai gasi lucrurile abandonate, sau sa risc sa cada si sa se loveasca, ceea ce invariabil se intampla, oricat m-as fi straduit eu sa il protejez.
Dupa o zi lunga de munca asta era cel mai putin dorit lucru pentru mine, insa dupa cum spuneam, decat sa risc sa planga incontinuu in apartament pana la sfarsitul zilei, mai bine ma alerga 2-3-4 ore dupa care adormea in carut de oboseala. Chiar daca trebuia sa-l plimb incontinuu, sa nu cumva sa simta 'printul' ca sta pe loc, macar nu mai eram lac de sudoare intrucat mergeam in ritmul meu.
Dupa cum spuneam, kilogramele in plus s-au dus, insa aspectul inestetic al pielii intinse la maxim pe perioada sarcinii a ramas, ceea ce nu m-a lasat sa ma bucur la maxim de forma corpului meu.
In felul asta, m-a 'ajutat' cu generozitatea-i caracteristica sa ma mentin vreo 3 ani pana a aparut in plan micuta.
Ce sa spun? 
Aici s-a schimbat foaia. Am aflat cum e sa ai copil cuminte, de iti vine sa-l pupi non stop si sa-l scuipi sa nu cumva sa se deoache.;)) 
Da' credeti ca e bine asa? Apoi nuuu, ca doar cine o sa inteleaga vreodata femeile? Acum parca alea cateva kg in plus s-au lipit de tot de mine. Nu vor sa se duca si pace.
Si normal ca ma deranjeaza cand vad ca vine vara, se apropie concediul si mda: la mine nici o schimbare.
Atunci mi-am pus in plan sa ajung la sala. Nu mi-a fost usor sa ajung acolo, e ditamai maratonul sa-ti propui un astfel de proiect si sa trebuiasca sa lipsesti ca mama 2-3 ore de acasa cand tu erai mereu la datorie.
Fost/ vazut/ placut, insa nu se poate. Nu in cazul meu, nu in acest moment:( Desi mi-ar placea mult de tot.
Imi facusem stoc de haine de sport frumoase si practice, sa fiu pregatita de noua activitate, pantaloni fitness, maiouri, pantofi sport, recipient nou de apa si rucsac asortat. Le am pregatite pentru viitor, stiu ca va mai creste micuta si atunci imi voi recapata putin cate putin libertatea si pana atunci profit de ele in confortul casei mele.

 Pantaloni pentru fitness Pineapple Crop 
 Maiou pentru fitness Xena

 Am descoperit o groaza de tutoriale de exercitii fizice pentru anumite grupe de muschi pe youtube si cand prind un moment liber si am chef de miscare, le si execut. 
E mai greu sa ma mobilizez de una singura, insa avantaje sunt destule: nu mai e cazul sa apelez la bona/ bunica/ tata, care evident ca au alte treburi mai importante de facut atunci cand am eu nevoie de ei, se reduce costul abonamentului la 0, se reduce stresul: ajung/ nu ajung la timp la ora; ajung/ nu ajung la timp inapoi acasa, se elimina disconfortul de a te schimba in public de haine/de a face dus intr-un loc public, se reduc inclusiv costurile de transport.
In felul acesta, fac si sport! Si ma simt bine!
Ma imbrac la fel ca la sala, doar n-oi sta in pijamale si papuci de casa, sa simt ca muncesc, nu ma odihnesc.
Hainutele le-am gasit pe Bayo.ro, sunt sigura ca veti gasi si voi foarte multe produse care sa va multumeasca, plus o serie de oferte foarte tentante. Eu m-am axat pe produse pentru sala, insa exista si imbracaminte casual, precum si echipamente de balet pentru copii si deasemeni haine sport foarte frumoase si pentru ei.
La prima comanda aveti un discount de 10%, iar la comenzi de peste 250 de lei, beneficiati de un voucher gratuit in valoare de 50 de lei, plus livrare gratuita la comenzile ce depasesc 250 de lei.
Ca sa nu mai spun ca exista si o categorie de produse la promotie, la preturi foarte bune!

Ce parere aveti? V-a facut cu ochiul ceva de pe site?

4 comentarii:

  1. super Bianca ! multumesc ! a venit la tanc :-D eu chiar merg la o sala si hainele sport din materiale calitative sunt obligatorii si chiar am vazut pe site ceva pe gustul meu ..iar ptr fetita mea aleg ceva de balet , ptr ca e o micuta balerina de vreo juma' de an :-) Succes si tie ! perseverenta e cheia succesului ;) daca vrei tutoriale poti oricand sa-mi ceri ajutorul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ;)Te pup. Multumesc pentru vizita, esti o draguta, ca de obicei! Tinem legatura oricand!

      Ștergere
  2. sunt dragute si comode hainele sport

    RăspundețiȘtergere
  3. sunt foarte dragute...

    RăspundețiȘtergere