29.03.2014

Despre stiri si o vedeta in familie

In casa  noastra, sefi pe telecomenzi sunt copiii.
M-am resemnat;)), ha ha..indata incep sa uit la ce foloseste o telecomanda.
Va puteti imagina ce fel de programe urmaresc ei si cat de interesati ar fi de orice altceva decat de desene animate.
Cand ajungea candva sotul meu de la munca, prima data deschidea tv-ul in cautarea stirilor. Acum isi deschide laptopul, intrucat pentru a urmari ceva la televizor vede ca are de stat la rand mult si bine ca sa auda pe fuga 2 titluri din care, fara detalii, e clar ca nu poate intelege mare lucru.
Ce noroc pe noi insa ca internetul a luat o asa amploare, de ne ofera tot ce se poate, in timp real chiar. Nu de mult am descoperit insa mondonews.ro. La politica nu ma pricep, la economie chiar nu ma bag, de sport nu vreau sa aud, meteorologia ma deprima, ca deh, pana nu vine vara e ca si cum as pune sare pe rana, insa partea ce tine de social, turism, auto,stiinta, life, parca-s subiecte pe care le pot strabate cu usurinta, indiferent cati copii m-ar trage de maneca fix in acel moment.
Nu de mult, am obtinut confirmarea faptului ca suntem o familie de artisti. Carina, scumpa mea verisoara si-a vazut indeplinite toate visele ei cele mai frumoase si a fost la un pas de a castiga marele premiu in cadrul competitiei Next Star. Stiam ca e buna, stiam ca e un copil deosebit si talentat cu adevarat, insa avem retinerile mele in ceea ce priveste desfasurarea show-ului.
Stiam ca va participa la preselectii, mai apoi am fost anuntati ca in data de..la ora de..o putem vedea la televizor. Mai multe detalii nu am primit, ca deh, erau confidentiale. Ma si mir de faptul ca s-a putut pastra secretul, avand in vedere ca difuzarea a fost la un interval foarte mare din momentul filmarilor.
Ce mandrie, un copil modest, de la tara, sa apara alaturi de asemenea nume celebre...Pai cum era sa nu fim prezenti la ora stabilita lipiti cuminti de televizor??? Supriza a fost imensa! Reprezentatia Carinei ne-a dat pe spate, am ras cu lacrimi de la inceput pana la sfarsit si apoi, felicitand parintii telefonic, am plans in hohote de bucuria si mandria lor.
A doua zi la lucru am stat doar cu telefonul in mana, aratand iar si iar celor interesati, filmul cu minunea noastra de copil! De fiecare data mi-au dat lacrimile si mi-am dorit sa fi fost acolo in momentul in care a fost mentionata drept castigatoare a editiei respective.
Nimic nu poate eclipsa bucuria sincera a unui copil in fata unei realizari de o asa anvergura.
Nu pot garanta ca va merge in continuare pe acelasi drum, insa momentul de glorie l-a avut..si a fost imens...iar solicitarile de dupa emisiune a asigurat parintii ca nimic nu a fost in zadar.
Aici e prima stire si a doua stire rederitoare la ea si la intrarea in finala si tot acolo este o trimitere la filmuletul in sine, in care poate fi vizionat rolul ei de exceptie.
Carina Mihaila este castigatoarea Next Star din 24 octombrie
Aici se pot gasi detalii referitoare la a doua reprezentatie, in urma careia insa, la departajare, a pierdut locul 1 la milimetru.
O sa ne intrebam mereu care ar fi fost soarta micutei daca ar fi primit locul pe care zicem noi ca l-ar fi meritat si pe care il va purta mereu in inimile noastre.
Carina e o invingatoare si imi doresc sa aiba curaj sa isi urmeze mereu visul!

Un comentariu: