06.08.2013

Buzzzzzz Store


Cand am auzit prima data de BUZZStore, am privit in jur destul de sceptica..

Nu aveam nici suficient timp la dispozitie atunci cat sa ma informez corespunzator, pentru ca, peste foarte putin timp au inceput sa apara multe, dar multe poze si filmulete cu continutul cutiei minune expediate spre testare si ce pot sa spun decat ca am murit efectiv de ciuda ca am pierdut sansa de a ma califica pe lista primilor 100 de inscrisi pentru testarea Kit-ului Gerlinea???
Am copiat o fotografie de pe pagina de facebook BUZZStore sa vedeti si voi ce am pierdut pentru ca nu am fost atenta de la inceput.
Cu siguranta vor urma kit-uri de testare tot mai interesante, asa ca m-am inscris fara ezitare si astept cu sufletul la gura noutati.
Va povestesc asadar si voua, cine stie cui ii e utila informatia;)

 Mai multe detalii puteti afla mai jos:

Ne bucuram ca vrei sa afli mai multe despre BUZZStore!
Suntem o comunitate de lideri de opinie (BUZZeri) a caror parere conteaza atat pentru cei cu care intram in contact zi de zi in mod direct sau prin retelele de socializare – prieteni, colegi, familie , cat si pentru dezvoltatori de noi produse si servicii.

Pe scurt, primim spre testare, in mod GRATUIT, cele mai noi produse si servicii lansate pe piata. Daca ne plac (sau nu), ne exprimam parerea sincera prin intermediul site-urilor de socializare,  blogurilor sau in discutii libere.

Daca esti o persoana curioasa si iti place sa testezi noi produse si servicii aparute, iti place sa comunici cu prietenii direct sau prin internet (retele sociale, blog), alatura-te comunitatii BUZZStore dand click pe acest link 
http://buzzers.ro/invite/01043b512e115182470eaddca6da4b04

De acest lucru am aflat de la prietenii nostri de la BlogAwards care in acest articol prezinta intr-un mod tare frumos sansa noastra ca bloggeri de a obtine in continuare premii faine si recunoasterea meritelor noastre.
Va invit inca o data sa va inscrieti aici fara ezitare, intrucat nu aveti nimic de pierdut, ci doar de castigat!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu