03.09.2012

Imi e asa dor de mareeee!!!

Offff...in acest an nu am avut norocul sa vad marea...sa ii inspir adanc mirosul...sa ma bucur sa soare, si de leneveala placuta ce ne insoteste mereu in vacante...
Cu toate acestea, pregatita am fost pentru orice eventualitate, poate, poate ar fi aparut vreo portita spre o mini escapada, cat de mica.
Am vazut atatea costume de baie in aceasta perioada si ata de frumoase, incat mi-a si ramas gandul la ele definitiv. Cateva dintre ele chiar tin sa le notez, sa stiu mai usor cum pot da de ele;), in caz de 'pica' vreo vacanta surpriza in tinuturi mai calde in sezon rece, ca tot e la moda si ofertele sunt de la an la an mai bune.
Asadar,  voila:

Poze Costum de baie ALDONA.

Poze Tankini Julie M-182 rosu ferrari (79)
Acesta din urma este preferatul meu si cel mai util mie la acest moment;) si il puteti gasi aici: http://www.e-lenjerie.ro/tankini_julie_m_182_rosu_ferrari_79_-p4624.html

Nu m-am putut abtine sa ma uit si putin pe langa subiect si iata ce am descoperit:
Poze Rochie de noapte GOLDA.Poze Rochie de plaja BENISE 3.
Poze Babydoll CHOCO.Poze Babydoll FLAMENCO.

Ma rezum la atat, desi sunt multe cele care mi-au facut cu ochiul si dupa care sufar in tacere;))

Ati intrat pe site?Voua care v-au placut mai mult?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu