14.04.2012

Review lacuri de unghii de la http://glossylala.blogspot.com/ - cu mastile am sa revin curand!



Acesta este premiul castigat pe http://glossylala.blogspot.com.!


                     Cele 6 mini lacuri sunt incredibil de simpatice,aliniate frumos in ambalajul lor, ca si aspect sunt innebunita dupa ele,iar dimensiunile reduse nu au facut altceva decat sa ma topeasca efectiv..le-am aratat si m-am laudat cu ele tuturor celor care mi-au trecut pragul.
                     Ca si culori,cel mai mult mi-a placut lila-ul folosit chiar in prima zi,dupa cum ti-am si zis in comentariul de multumire,urmand galbenul,rozul,rosul,indigo-ul.verdele inca nu l-am incercat,urmeaza;).

Lacul este mat,iar culorile sunt mai mult decat mi-as fi dorit vreodata.


Plus ca sunt 6;))si niciodata pana acum nu mi-am cumparat 6 lacuri odata!!!A fost culmea rasfatului!


Momentan unghiile mele sunt in etapa de recuperare dupa aproximativ un an de gel aplicat pe ele,fara pauza,deci sunt scurtute,destul de afectate si exfoliate.Indigo-ul a fost mai greu de indepartat din cauza ca suprafata unghiei mele nu este perfect neteda,ci mai degraba ridata si a intrat culoarea putin cam in profunzime,dar acest lucru nu are legatura cu lacul,ci cu culoarea mai accentuata.


Dupa cum spuneam,unghiile fiind scurte nu m-a deranjat dinensiunea pensulei,care normal ca e direct proportionala cu dimensiunea sticlutei.Daca ar fi fost mai lungi nu stiu daca as fi reusit la fel de bine sa aplic uniform.


Lacul se aplica foarte usor,se usuca rapid,la un singur strat culoarea nu persista foarte mult,mai ales cand se utilizeaza mainile la treburi casnice,insa la 2 straturi chiar m-a tinut manichiura cateva zile bune.


Pe scurt,e cel mai frumos set pe care il detin si care mi-a adus cea mai mare bucurie in momentul primirii coletului.

Multumesc!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu