14.04.2012

Review Himalaya Herbals de la http://jullywithlove.com/



Acesta este premiul castigat pe http://jullywithlove.com/ !!!!

Stiam despre aceste produse doar ca sunt foarte cunoscute si laudate! Iata ca am avut acum ocazia sa le testez..si inca gratis, iar acum voi oferi si o parere despre ele. Am primit pasta de dinti, sapun hranitor si crema hidratanta Himalaya Herbals.

Am avut surpriza sa constat ca in pachetel, in loc de o pasta de dinti de 50g asa cum ma asteptam, se afla si o pasta de dinti de 100g. Asadar, am pastrat-o pe cea mica pentru situatii de urgenta,de adaugat in my travel bag si am utilizat-o pe cea mare.
Contine ingrediente naturale precum Neemul si rodiile si poate fi folosita in gingivite, dureri dentare, gingii sensibile, pe langa functia principala de igienizare.
O folosesc de aproximativ o saptamana.
Are un miros patrunzator si mentolat, lucru care insa nu m-a deranjat, a asigurat un plus de prospetime respiratiei. Pasta de dinti are o culoare maronie si da impresia de natural.  Gustul este destul de puternic pentru mine, lucru cu care m-am obisnuit ceva mai greu, insa pana la urma ne-am impacat.
Nu stiu daca gingiile mele au devenit mai putin sensibile sau daca aceasta pasta de dinti e capabila sa amelioreze problemele enumerate mai sus, insa cu siguranta mi-am simtit dantura curata si respiratia improspatata.

Sapunelul primit a fost unul de migdale, hranitor.S-a nimerit acesta,care este pentru pielea uscata, pe cand tenul meu este mixt,aproape gras, asadar nu l-am putut folosi pentru fata, insa pentru corp si maini este mai mult decat multumitor. Are un miros simpatic, natural, nu foarte puternic, in contact cu apa face o spuma care indeparteaza impuritatile si redau pielii supletea.

Crema hidratanta are 50 ml si contine Aloe Vera. Avea o folie de protectie sub capacel, ceea ce e ok,pentur ca nu am indepartat-o de tot,iar in cazul in care port cremuta in geanta ramane la locul ei si nu se scurge in capac. Spuneam deja ca am tenul mixt,spre gras si ma temeam ca imi va incarca tenul, insa, surprinzator, e chiar ok. Nu e exagerat de grasa, se absoarbe rapid si ce e cel mai important pentru mine, nu are un miros foarte accentuat. Este discret si nu ma deranjeaza, eu,care sunt destul de sensibila la mirosuri si mai ales pe fata nu le tolerez.

Acestea fiind spuse, ii multumesc inca o data lui Jully si ii doresc Sarbatori fericite!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu