13.07.2016

Plecam la mareeee!

Da, in sfârșit!
Astept momentul asta de doi ani! Vara trecuta am ratat ca niște blegi marea. Ne-a fost frica sa rezervam ceva, in contextul in care am născut in Februarie si rezervările pentru early booking se cam fac pana-n Decembrie. Iar eu cum am facut sărbătorile de iarna legată de pat in maternitate, tremurând daca ajung sau nu la termen, numai planuri de vacanta nu as fi fost încurajată sa-mi fac😜!
Mai apoi s-a născut Erika! Fix de Ziua Îndrăgostiților! Mda, a fost foarte romantic, singura intr-o așteptare infernala! M-am trezit la 6, sperând ca intru in operație prima😜, însă au fost urgente si am ajuns ultima, seara târziu! Cu Bebeluș abia născut, din nou, ce planuri sa-mi fac? Trebuia sa aflu măcar daca doarme vreo secunda si daca tace vreo secunda! Nu de alta, da' eram pățită! Măcar acasa nu aude nimeni gălăgia, intr-un hotel nu puteam risca sa fiu decazata pe motiv ca suntem scandalosi peste măsura!😅😂😂
Cand avea vreo 6 luni si începea sa fie treaba buna, buna măcar cat sa îndrăznim a pleca de-acasa era deja in plin sezon; 3 zile la mare m-at fi costat salariul pe jumătate de an.
Ha!!! Nu merci! Zgarciobul din mine a preferat sa nu!
Mare, mare prostie! Nu mai fac asa ceva!
Cu bani n-am rămas, cu vacanta nici atat! Amintiri de unde?? Si tot asa..

Așadar maine- ce vorbesc eu??- AZI plec la mare!
N-am bagaje făcute, nu am pregătit nimic!
Nimic nou sub soare, însă eu plec!
❤️❤️❤️

Viața e frumoasa! O rog sa ma ierte atunci cand ma apuca nebunia si afirm ca-i de rahat!
Nu-i vina ei ca avem așteptări prea mari uneori, iar alteori nu facem nimic pentru a ieși la lumina!
 Chiar e frumoasa! Si suntem singurii care avem puterea de a schimba ceva!

Așadar, bucurati-va de ea!

Sunt datoare cu povesti de la Milano, Roma si Bruxelles! Voi rămâne datoare in plus cu Albena, însă încet-încet ma voi actualiza!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu